Author Topic: Pobudka programisci !!!  (Read 3712 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

figofago

  • Guest
Pobudka programisci !!!
« on: January 19, 2014, 05:34:11 PM »
UUuuuu widze, ze odzew jest spory, wiec po co ktos musiałby sie przemeczac by skrobnac kilka słow, co nie? <zgryzliwy>

Jestem zwolennikiem samodecydowania o sobie i swoim komputerze. Jezeli cos ma byc zaaktualizowane to JA CHCE o tym decydowac, a nie program i programisci, którym się wydaje, ze wiedzą lepiej niż ja.
Nie jestem laikiem komputerowym i dla niektórych z tych programistów ze swoją wiedza mógłbym byc guru ;-)

No to ja dorzuce kilka cegiełek ze swojej wersji, tym razem płatnego Avast Internet Security.

Przez lat kilka uzywałem darmowej wersji Avast FreeAntyvirus. To było klika ładnych, pieknych lat wpolpracy z bardzo dobrym programem antywirusowym, co dziwne darmowym i bardzo dobrym. W dzisiejszym czasie te cechy w 80% przypadkow nie ida w parze, wlasnie dlatego ze jakis faszysta zaszyje w programie funkcje , które nie dosc, ze nie idzie ich wyłączyc to jeszcze draznia i irytują NAG-ami. W dzisiejszym czasie wiekszosc programow to niechlujne pamieciozerne wytwory , gdzie programisci juz dawno zapomnieli czy program , który pisza to jeszcze arkusz kalkulacyjny , antywirus czy przeglądarka www. I wychodza im takie stworki jak Avast Internet Security, który nie dosc, ze robi wiele rzeczy za uzytkownika to jeszcze zamienia koligacje w systemie, powiązania z plikami, zamienia wersje programow poprzez wspomniana powyzej funkcję aktualizacji programow i sterownikow, a do tego pewnie jeszcze pierze posciel, moze i nozyczki ostrzy oraz przerywa ciąże (tych trzech ostatnich rzeczy nie sprawdzalem, ale biorac pod uwage ogolny trend w ignorowaniu uzytkownika nie zdizwilbym sie gdyby to byla prawda).

Teraz pytania do tychze programistow: