Author Topic: Problemen met infecties Avast mobile premium eergisteren  (Read 1140 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

brustan99

  • Guest
Problemen met infecties Avast mobile premium eergisteren
« on: January 10, 2014, 11:45:13 PM »
  >:( 
Hello,
eergisteren werd mijn smartphone belaagd met alle (zogezegde) infecties die momenteel de ronde doen en dit op alle app's en programma's die op mijn smartphone beschikbaar waren.
Mijn smartphone gebruiken was niet meer mogelijk wegens constante meldingen om de desbetreffende app's te desinstalleren.
Ik heb Avast volledig gedesinstalleerd en weer geïnstalleerd en opgelost was het probleem .
Wat ik wel betreurenswaardig vind is dat blijkbaar bij een infectie gevraagd wordt op de app volledig te desinstalleren en dat dit voor sommige app's niet kan (syteem app's bvb).
Kan dit via deze weg doorgegeven worden naar de mensen van soft ontwikkeling want dit is een probleem dat eigenlijk niet zou mogen gebeuren.


Offline Pondus

  • Probably Bot
  • ****
  • Posts: 37698
Re: Problemen met infecties Avast mobile premium eergisteren
« Reply #1 on: January 10, 2014, 11:53:46 PM »
The only word i understand is smartphone .... so i guess this has to do with your phone

So you have to post in english .... in the avast for mobil forum section http://forum.avast.com/index.php?board=37.0

Or find your language section here http://forum.avast.com/index.php?board=31.0

brustan99

  • Guest
Re: Problems yesterday with infected smartphone
« Reply #2 on: January 11, 2014, 12:05:45 AM »
i will try to explain it in english , every app (every!!!)was infected with all the infections currently alive.
it was impossible to use the phone because when i want to open a app avast asked me to desinstall the app.
i have to desinstall avast and reinstall it .
the problem is solved (probably a avast bug )but i want to now why we can't simply clean the infection instead of remove completely the app

Offline polonus

  • Avast Überevangelist
  • Probably Bot
  • *****
  • Posts: 34051
  • malware fighter
Re: Problemen met infecties Avast mobile premium eergisteren
« Reply #3 on: January 11, 2014, 12:31:14 AM »
Ha brustan99,

Zeker iets dat eigenlijk  thuishoort op het avast! Mobile Security sub-forum , zie link-> ( http://forum.avast.com/index.php?board=37.0 ).
Post daar je verhaal over het kennelijke probleem in het Engels, want de meeste subforums hier zijn dus Engelstalig.

Berichten op het  avast! Mobile Security sub-forum worden vast en zeker ook door de avast! app ontwikkelaars gezien,
gelezen en meegenomen en - hopenlijk ook beantwoordt, alhoewel ik daar geen garantie voor kan bieden.
Ik zou zeker even een algemene "heads-up" daar plaatsen, waar een heleboel gebruikers op mobiele apparaten alsnog van kunnen profiteren.

Fijn dat je het probleem zelf hebt kunnen oplossen.

Blijf malware vrij in het komende jaar en nog lang daarna,

Dat is de wens van,

polonus
Cybersecurity is more of an attitude than anything else. Avast Evangelists.

Use NoScript, a limited user account and a virtual machine and be safe(r)!