Author Topic: Podezření, že Avast Internet Security je sám nakažený nebo že na vir nestačí  (Read 4826 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

devo

  • Guest

Dobrý den.

Mám dva roky placenou verzi Avast Internet Security a až do tohoto týdne jsem byl spokojený.

Nicméně, pár dnů mám velké potíže, mám podezření na vir a tušení, že na něj Avast nestačí (omlouvám se za vyjadřování, jsem laik).

Minulou neděli jsem zaznamenal velmi podezřelé chování PC... Při manipulaci s poštou (IMAP v Thunderbirdu, po dokončení stahování

několika složek do lokálního archivu) najednou začal dramaticky kontinuálně ubývat prostor na systémovém disku, systém byl

tak přetížený, že jsem ani nemohl pořádně nastartovat správce úloh, abych se podíval, jaké procesy to zahlcují. Zastavilo

se to až po vyčerpání cca 4 GB.

Stáhnul jsem si CCleaner po mocí něhož jsem odstranil dočasné soubory - ukazoval asi asi 2,4 GB, ale nakonec se toho na

systémovém disku uvolnilo ještě víc...

Ale teprve pak začaly pořádné problémy:

Několik dnů mne trápí nekonečně dlouhý start windows, dnes se mi dokonce nechce nastartovat Mozilla FF (hláška, že archiv

a záložky jsou používány jinou aplikací a že toto někdy způsobuje bezpečnostní sw), pozoruji i dlouhý start některých

dalších aplikací, 2 mi dokonce nenaběhly vůbec.

Samozřejmě jsem v průběhu minulých dnů něklikrát použil ruční test Avastu. Nicméně - při testu systémového disku mi nejdříve několikrát po sobě hned po půlminutě zamrzl (!). Až nastavení skenování hned po restartu našlo vir DownloadSetup.exe, který jsem dal do truhly.

Awast jsem několikrát upgradoval (hlásí, že normálně chrání). Pak jsem provedl i standardní test z prostředí windows xp - to už žádný vir nenašel.