Author Topic: Java bug  (Read 3335 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cayman1963

  • Guest
Java bug
« on: February 24, 2013, 06:17:52 PM »
Hallo,

Ik heb net een opstartscan uitgevoerd waarbij Avast een besmetting vond van "Java: CVE-2012-1723-AMU"!

In een uitgave van enkele weken geleden sprak "Computeridee" over een bug die in een update van Java was geslopen. Er werd geadviseerd om Java van de laptop/pc af te halen en deze opnieuw te downloaden. Deze nieuwe uitgave zou zonder deze bug zijn!

Dit klopte ook. Echter bij de laatste update van Java kwam bovengenoemde bug weer boven. Deze heb ik uiteraard verwijderd.
Dien ik deze bug aan Java (Oracle) te vermelden en kan ik deze bug vaker verwachten?

Alvast bedankt voor je reactie.

Mvg  Cayman1963

Offline jefferson sant

  • Starting Graphoman
  • *
  • Posts: 6677
  • volunteer
Re: Java bug
« Reply #1 on: March 02, 2013, 09:20:08 PM »
Ik raad je aan java verwijderen van uw computer, omdat de krakers al nieuwe gebreken, dit gevonden op dit moment in gevaar, zelfs als u een bijgewerkte versie

quinten22

  • Guest
Re: Java bug
« Reply #2 on: June 22, 2013, 09:23:49 AM »
Ik heb hetzelfde probleem met Java. Bij een scan staan er verschillende items in de kluis.
Veel Trj en 1 Expl CVE-2012-1732-AYC (expl).
Helaas heb ik Java wel nodig voor een paar sites.

Als ik in de kluis op "verwijder" klik zijn ze effectief van de harde schijf af?

Is Java dan zo onveilig?

Offline jefferson sant

  • Starting Graphoman
  • *
  • Posts: 6677
  • volunteer
Re: Java bug
« Reply #3 on: June 22, 2013, 10:10:47 PM »
Ik heb hetzelfde probleem met Java. Bij een scan staan er verschillende items in de kluis.
Veel Trj en 1 Expl CVE-2012-1732-AYC (expl).
Helaas heb ik Java wel nodig voor een paar sites.

Als ik in de kluis op "verwijder" klik zijn ze effectief van de harde schijf af?

Is Java dan zo onveilig?

misschien de enige manier om dit probleem op te lossen.

http://www.java.com/nl/download/help/cache_virus.xml