Author Topic: Tip: Zo schakel je Software Updater permanent uit  (Read 5152 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anemoon

  • Guest
Tip: Zo schakel je Software Updater permanent uit
« on: March 03, 2013, 12:23:35 PM »
Om het scherm te krijgen die je bij de oorspronkelijke installatie van Avast kreeg - en dus niet tijdens de update naar versie 8 - waarbij je kon kiezen welke onderdelen Avast moest installeren doe je het volgende:

- Ga naar het Configuratiescherm van je systeem
- Open de lijst met geïnstalleerde Software
- Ga naar Avast en klik aan: Wijzigen/Verwijderen
- Kies tabblad Wijzigen (is al standaard gekozen) en klik Volgende
- Nu krijg je het officiële configuratiescherm van Avast te zien waar je je onderdelen kunt kiezen
- Vink Software Updater uit (en bijv. Browser Cleanup als je die ook niet hoeft)
- Voltooien

- Avast zal nu de nieuwe instellingen installeren
« Last Edit: March 03, 2013, 05:13:28 PM by Anemoon »

Offline jefferson sant

  • Starting Graphoman
  • *
  • Posts: 6677
  • volunteer
Re: Tip: Zo schakel je Software Updater permanent uit
« Reply #1 on: March 03, 2013, 09:57:24 PM »
precies, of zelfs een schone installatie, geen problemen. :)

Anton Doove

  • Guest
Re: Tip: Zo schakel je Software Updater permanent uit
« Reply #2 on: April 22, 2013, 03:49:51 PM »
Beste Anemoon en Jefferson. Ik kon door diverse omstandigheden nu pas reageren en ik laat weten dat ik moeite heb met die Popup.
Die Popup is helaas Engelstalig en biedt geen optie om NEE te zeggen tegen die Software Updater van Avast.
Als ik het ga downloaden en wil installeren,zal dat ongetwijfeld in de Engelse taal staan waarvan ik een te minieme kennis heb.
Voor mij schiet dat niet echt op,want dan weet ik niet wat en hoe iets wordt bedoeld. Ik heb er dus hulp bij nodig.
Met die Engelstalige Popup over die Software Updater kan ik dus voorlopig niet uit de voeten,vanwege de Engelstalige instructies die daarna ongetwijfeld zullen volgen bij de installatie,waarmee ik wel rekening hou.
Hoe kan men mij hiermee helpen?
Als die Software Updater niets kost wil ik het alsnog in gebruik nemen met hulp van het Forum indien dat mogelijk is.
Dat weet ik niet,maar hoop op reacties vanuit het forum middels mijn mail-adres wat ik had vermeld bij mijn inschrijving of een berichtje dat er een antwoord is op mijn reactie.
Bijvoorbaat mijn dank voor de mogelijke reacties en ik groet jullie vriendelijk.  Anton Doove.

Offline jefferson sant

  • Starting Graphoman
  • *
  • Posts: 6677
  • volunteer
Re: Tip: Zo schakel je Software Updater permanent uit
« Reply #3 on: April 22, 2013, 04:02:52 PM »
Met die Engelstalige Popup over die Software Updater kan ik dus voorlopig niet uit de voeten,vanwege de Engelstalige instructies die daarna ongetwijfeld zullen volgen bij de installatie,waarmee ik wel rekening hou.
Hoe kan men mij hiermee helpen?
Als die Software Updater niets kost wil ik het alsnog in gebruik nemen met hulp van het Forum indien dat mogelijk is.
Dat weet ik niet,maar hoop op reacties vanuit het forum middels mijn mail-adres wat ik had vermeld bij mijn inschrijving of een berichtje dat er een antwoord is op mijn reactie.
Bijvoorbaat mijn dank voor de mogelijke reacties en ik groet jullie vriendelijk.  Anton Doove.

ten aanzien waarvan moeilijkheid. die mogelijke fouten met betrekking tot software updater zal worden gecorrigeerd.

U kunt problemen in het forum Engels rapporteren
personeel zal beoordelen en indien goedgekeurd ook daadwerkelijk wordt gedaan wat
mogelijk


https://feedback.avast.com/responses/problems/status/all