Author Topic: Verbinden met Account lukt niet na update naar versie 8 --> opgelost(?)  (Read 2918 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ron R

  • Guest
Vanmorgen update 8 geinstalleerd.
In versie 7 was er altijd een verbinding met mijn account. Dat moet in versie 8 ook mogelijk zijn want via instellingen --> Account kun je "verbinden" selecteren.
Maar er gebeurt niets....althans, als ik op die knop klik wordt er aangegeven dat er kontakt gezocht wordt, maar even later verandert de knop weer in "Verbinden"
Misschien moet ik ergens aangeven wat mijn account is, maar ik kan nergens vinden waar ik dat in kan vullen.
Een hint zou handig zijn...

Edit: Schiet mij maar lek. Na het plaatsen van deze posting ging ik toch nog maar eens kijken of ik toch iets over het hoofd had gezien en nu staat er: VERBONDEN.
Probleem lijkt zichzelf te hebben opgelost.....ik ben er wel een uurtje zoet mee geweest om alles na te zoeken voor een oplossing en ben in arren moede maar hier gaan posten....
Nou ja, er maar van uit gaan dat het voor elkaar is nu...

Groet, Ron
« Last Edit: March 03, 2013, 05:49:13 PM by Ron R »

Offline jefferson sant

  • Starting Graphoman
  • *
  • Posts: 6677
  • volunteer
Er zijn twee manieren voor het verkrijgen en installeren van deze gratis licentie:

1.Met ingang van de site van avast!
2.From de software
3.Veja ook: Licentie verlengen avast

Van de site van avast!
• Sla deze link.
• Na het invullen van het formulier ontvangt u een e-mail met de activeringscode.
 

Om hem te installeren: • Om te beginnen, moet u een kopie van de sleutel die wordt weergegeven in uw e-mail,
  • Open de avast! (Door te dubbelklikken op de onderkant rechts van het scherm, de bal oranje en wit)
  • In de linker kolom, klikt u op "Onderhoud" en "Register".
• Klik op "Enter registratie code" op de "Internet-verbinding zonder registratie"
  • Vervolgens plakt u de sleutel en bevestigen.
 

Van de software
• Open de avast! (Door te dubbelklikken op de onderkant rechts van het scherm, de bal oranje en wit)
  • In de linker kolom, klikt u op "Onderhoud" en "Register".
• Klik op "Registreer Nu"
• Vul het registratieformulier in en klik op "Registreer gratis licentie".
« Last Edit: March 03, 2013, 09:56:48 PM by jefferson santiag »