Author Topic: tijdelijk uitschakelen  (Read 6490 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Herman1940

  • Guest
tijdelijk uitschakelen
« on: April 11, 2013, 03:38:56 PM »
Hoe  schakel ik avast tijdelijk uit i.v.m. updaten adobe? wie kan mij helpen dit uit te leggen wat ik moet doen?

Offline jefferson sant

  • Starting Graphoman
  • *
  • Posts: 6677
  • volunteer
Re: tijdelijk uitschakelen
« Reply #1 on: April 11, 2013, 04:30:06 PM »
open interface avast> tabblad Beveiliging> software update>minder details
ignore programma


Herman1940

  • Guest
Re: tijdelijk uitschakelen
« Reply #2 on: April 12, 2013, 04:28:23 PM »
Hoe  schakel ik avast tijdelijk uit i.v.m. updaten adobe? wie kan mij helpen dit uit te leggen wat ik moet doen?

Kan niet begrijpen ik heb AVAST internet securitie geen avast free, updaten kan ik niet krijgen, hoe doe ikdat??

Herman1940

  • Guest
Re: tijdelijk uitschakelen
« Reply #3 on: April 12, 2013, 07:02:20 PM »
Ik snap het niet , ik heb geen free avast maar internet securitie betaald, kande update zoals beschreven niet krijgen , gaarne alsnog hoe moet ik dat doen?

Offline jefferson sant

  • Starting Graphoman
  • *
  • Posts: 6677
  • volunteer
Re: tijdelijk uitschakelen
« Reply #4 on: April 13, 2013, 10:31:35 PM »
Ik snap het niet , ik heb geen free avast maar internet securitie betaald, kande update zoals beschreven niet krijgen , gaarne alsnog hoe moet ik dat doen?

dubbelklikt u op het pictogram op het bureaublad om avast gebruikersinterface avast openen.



klikt u op het tabblad Beveiliging




software updater >klik op de optie Minder informatie >negeren programma






Anemoon

  • Guest
Re: tijdelijk uitschakelen
« Reply #5 on: April 16, 2013, 02:20:12 PM »
Hoe  schakel ik avast tijdelijk uit i.v.m. updaten adobe? wie kan mij helpen dit uit te leggen wat ik moet doen?
 

Herman, je kunt Avast ook even tijdelijk helemaal uitschakelen.

Klik met rechts op het ikoon van Avast, rechtsonder in de system tray, waar het klokje zit.
Ga met je muis naar: "avast! Schilden instellingen" en kies hoe lang je Avast uit wilt schakelen. Op dezelfde manier kun je het ook weer inschakelen als je klaar bent.