Author Topic: Ik heb geen geld beschikbaar voor de betaalde Software Updater.  (Read 3611 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anton Doove

  • Guest
Beste Mensen. Is het mogelijk om zonder die Software Updater door te gaan met mijn Free account?
Die Software Updater zal immers niet gratis zijn en ik heb er geen geld voor beschikbaar vanuit mijn AOW/AIO-budget.
Mijn budget is er ook niet voor bedoeld en als Senior-gebruiker van 73 jaar,dien ik wel zuinig om te gaan met dat budget.
Ik zie nooit een optie bij Avast om NEE te zeggen tegen alle aanbod-opties die niet gratis zijn.
Het is voor Avast ook niet echt zinvol om steeds iets aan te bieden dat geld gaat kosten.                                                          Senioren zoals ik kunnen dat niet betalen en dat zal ook nooit meer kunnen,want dit budget krijgt er toch niets meer bij.
Vooral in deze crisis-tijd geldt dit des te sterker en kan Avast maar beter de optie bieden om NEE te zeggen tegen betaal-opties.
Tot op heden heb ik die optie nog niet kunnen vinden. Hopelijk begrijpt Avast wat ik bedoel en kan die optie alsnog worden ingesteld.
Reacties hierover zijn welkom.   Ik groet iedereen vriendelijk. Anton Doove.


Offline jefferson sant

  • Starting Graphoman
  • *
  • Posts: 6677
  • volunteer
Re: Ik heb geen geld beschikbaar voor de betaalde Software Updater.
« Reply #2 on: April 17, 2013, 10:25:37 PM »
versie is beschikbaar in avast free.in kort in de volgende versies zullen worden gecorrigeerd bugs en ​​andere problemen in de relatie.Software Updater is zo handig voor de meeste gebruikers.

Voor het verwijderen van software updater moet doen een opnieuw installeren van avast zonder echt volledig is verwijderd.
  Windows Start menu> Configuratiescherm> Programma's functionaliteit > klik met de rechtermuisknop op uninstall avast> avast een venster geopend> Cique op verandering dan volgende> u geopend op Aangepast> vink de onderdelen in de software updater doos vervolgens na wordt u de installatie van avast sofware updater

Anton Doove

  • Guest
Re: Ik heb geen geld beschikbaar voor de betaalde Software Updater.
« Reply #3 on: April 29, 2013, 09:08:03 PM »
Beste Jefferson Santiag Hoe krijg ik hulp in de Ned.Tl.bij het alsnog instellen van de Software Updater?
Het popup-schermpje staat alleen in de Engelse taal,waarvan ik die knoppen wel begrijp,maar niet wat daarna komt aan instructies.
Ik verwacht n.l.Engelstalige instructies van technische aard,waarvan ik niets begrijp,want mijn kennis der Engelse taal is te miniem.
Technisch Engels is voor mij een complete ramp en daar kom ik niet uit. Weet jij misschien een oplossing daarvoor?
Bijvoorbaat mijn vriendelijke dank en groeten.  Anton Doove.

Offline jefferson sant

  • Starting Graphoman
  • *
  • Posts: 6677
  • volunteer
Re: Ik heb geen geld beschikbaar voor de betaalde Software Updater.
« Reply #4 on: April 29, 2013, 09:22:53 PM »
moet in de volgende versie worden vastgesteld



U kunt elk probleem op te lossen door te klikken op de "Fix". Beschikbare updates worden gedownload en haar programma's kunnen worden bijgewerkt. Nadat alle updates zijn geïnstalleerd, zal de status van uw Software Updater als "goed" wordt getoond en u niet meer in gevaar als gevolg van het oude programma.