Author Topic: Windows Media Player werkt niet meer na laatste versie Avast!  (Read 4828 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hil2006

  • Guest
Ik gebruik al jaren Free Avast en nooit problemen gehad en was zeer tevreden tot een paar weken geleden de puinhoop begon!!
Een paar weken geleden kreeg ik om een of andere duistere reden steeds een pop-up
over een proef van een pro versie i.p.v. de gebruikelijke dagelijkse update!
Deze heb ik niet geactiveerd, maar mijn bestaande Free versie werd hierdoor ook niet meer bijgewerkt en kreeg steeds de melding dat de proefperiode van de pro voorbij was!
Ik heb van de week alles verwijderd en Avast free de nieuwste versie geïnstaleerd.
Na dit gedaan te hebben werkt nu mijn Windows Media Player niet meer!
Als ik mijn MP3 wil afspelen krijg ik de volgende melding;
 -Uitvoeren vanaf de server is mislukt-
Verwijder ik Avast dan doet mijn player het wel!!!!
Wat ik ook vreemd vind is dat ik als "nieuwe gebruiker" van Avast nu te boek sta doordat ik het verwijderd heb en opnieuw geïnstaleerd!
Wat nu te doen?
Anders ben ik jammer genoeg genoodzaakt iets anders te zoeken!
Grzzz. hil2006   

Offline jefferson sant

  • Starting Graphoman
  • *
  • Posts: 6677
  • volunteer
Re: Windows Media Player werkt niet meer na laatste versie Avast!
« Reply #1 on: April 26, 2013, 04:26:39 AM »
Dit is inderdaad een kever.
 u gemaakt te restauratie van systeem ,eerst de avast zelf module beveiliging uitschakelen.

Windows XP: Click op Start> Configuratiescherm> Programma's> avast> Reparatie
 
Windows Vista / Windows 7: Click op Start> Configuratiescherm> Programma's> Programma's en Onderdelen> avast> Reparatie

hil2006

  • Guest
Re: Windows Media Player werkt niet meer na laatste versie Avast!
« Reply #2 on: April 26, 2013, 11:30:19 PM »
Hoi Jefferson,

Dank voor het antwoord, maar helaas ging het toen helemaal fout.
Ik heb nu een totale systeemherstel moeten doen van 1 april!!
Krijg nu ook de pop-up weer voor de betaalversie en de melding dat Avast niet meer bijgewerkt wordt.
Ik weet nu even niet meer wat ik kan / moet doen. PLEASE HELP! :(
Btw, mijn media player werkt op dit moment wel weer natuurlijk  :) maar als ik nu de nieuwe Free versie zou gaan instaleren doet ie het natuurlijk weer niet.
Grzz.


 

Offline jefferson sant

  • Starting Graphoman
  • *
  • Posts: 6677
  • volunteer
Re: Windows Media Player werkt niet meer na laatste versie Avast!
« Reply #3 on: April 26, 2013, 11:34:18 PM »
opnieuw installeren avast

downloaden het hulpprogramma voor het verwijderen

http://files.avast.com/test5beta/aswclear.exe

Druk op f8 om herhaaldelijk te gaan in de veilige modus
  en de volgende stappen



Lopende Windows in de Veilige modus aswclear.exe zoekt u het bestand op uw computer (afhankelijk van de voorkeuren systeem, de bestandsextensie kan worden verborgen). Nadat u hebt zich in uw Windows-bureaublad bijvoorbeeld, dubbelklikt u erop om het Uninstall Tool avast draaien!.





Op het scherm Uninstall Tool avast! selecteer 'avast! 8 Gratis / Pro / Internet Security "in het menu als het product dat moet worden verwijderd, indien zij is niet automatisch geselecteerd.



 



Typ vervolgens het pad naar de map waar avast! 8 is geïnstalleerd, indien dit niet automatisch gedetecteerd, of u kunt klikken op de knop ... ' aan de rechterkant,




... En zoek de installatiemap.




Klik op "Uninstall" om avast! 8.x



U wordt gevraagd te bevestigen dat u wilt alle bestanden in de map waar u avast geïnstalleerd verwijderen! 8.x Zorg ervoor dat de ingevoerde pad juist is en klik op 'Ja'.



Wanneer het verwijderen voltooid is, ziet u het bericht 'Programma werd succesvol verwijderd' in het gesprek vooruitgang Uninstall. Klik op de 'X' (kruis) bovenop direota hoek van het venster om het Uninstall Tool avast sluiten!.



Vervolgens wordt u gevraagd of de computer opnieuw moet worden opgestart. Klik op Ja om de computer onmiddellijk opnieuw op te starten, of klik op 'Nee' als u handmatig de computer later opnieuw op te starten.



Download avast 8.0.1483 locaties

http://files.avast.com/iavs5x/avast_free_antivirus_setup.exe
« Last Edit: April 26, 2013, 11:45:49 PM by jefferson santiag »