Author Topic: Avast gratis.  (Read 3557 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

comima

  • Guest
Avast gratis.
« on: July 09, 2013, 10:49:03 PM »
Hallo,
Ik gebruik de laatste versie van avast gratis en heb nog 54 dagen tegoed. Uit voorzorg heb ik al een nieuwe licentiesleutel aangevraagd en gekregen maar ik weet helemaal niet waar ik die moet kopiëren en plakken...of ben ik misschien te haastig geweest en zal avast mij verwittigen wanneer ik een nieuwe licentiesleutel moet aanvragen ? Ik zou niet graag zonder bescherming zitten...
Kan iemand mij aub helpen ?
Bedankt voor de moeite.

Offline jefferson sant

  • Starting Graphoman
  • *
  • Posts: 6677
  • volunteer
Re: Avast gratis.
« Reply #1 on: July 10, 2013, 10:37:36 PM »
Vóór het verstrijken van de 30-test, wordt u door avast een melding dat uw licentie staat te beëindigen.

vul het aanvraagformulier correct en Avast team stuurt u een nieuwe licentie aan uw e-mail gebruiken voor een ander jaar. Wanneer deze tijd is dat je gewoon terug en beantwoord deze vernieuwing van de vergunning voor een ander jaar en ga zo maar door
of vul het formulier in het programma zelf

Klik met de rechtermuisknop op het avast! oranje bal pictogram in het systeemvak en 'Registratie-informatie' selecteer uit het menu
of dubbelklik op het avast! Free Antivirus bureaublad icoon om de avast openen! gebruikersinterface, tabblad klikt u 'ONDERHOUD' aan de bovenkant, en uit het menu aan de linkerkant selecteer 'Registratie'

Anette Buisman

  • Guest
Re: Avast gratis.
« Reply #2 on: July 17, 2013, 12:59:38 PM »
Ik kan nergens de sleutel invullen. Ik kan alleen maar kiezen voor opwaarderen. Verder staat er dat mijn huidige registratie over 31 dagen vervalt. Wie helpt?

Offline jefferson sant

  • Starting Graphoman
  • *
  • Posts: 6677
  • volunteer
Re: Avast gratis.
« Reply #3 on: July 18, 2013, 05:15:30 AM »
Ik kan nergens de sleutel invullen. Ik kan alleen maar kiezen voor opwaarderen. Verder staat er dat mijn huidige registratie over 31 dagen vervalt. Wie helpt?

Wacht 30 dagen tot nul dagen resterende krijgen.
avast tonen de waarschuwing wanneer het in de buurt van de termijn is verstreken.
en vervolgens het registratieproces.