Author Topic: Uitstel van Updates Downloaden wegens wijziging van Windows-versie.  (Read 2422 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anton Doove

  • Guest
Geacht Forum. Wegens mijn te minieme kennis der Engelse taal kan ik de onderstaande melding niet bij het Support-Team plaatsen.
Ik vind ook geen mail-optie om in het Nederlands te melden over mijn geplande wijziging van Windows-versie.
Vandaar dat ik het Forum-team vriendelijk vraag om onderstaande melding in het Engels vertaald naar het Support-team te mailen.

De Windows 8 staat op een nieuw gekochte PC,dus ik dien alles van mijn huidige PC te verplaatsen naar de nieuwe PC met W.8.
Ik zal derhalve op mijn huidige PC heen nieuwe updates meer downloaden,want dat is dan uiteraard echt zinloos. 

Op Windows 8 is een andere bescherming nodig,maar niet met Free Avast
Pas na installatie van de nieuwe PC met Windows 8,zal ik weten welke AV-bescherming als het beste wordt geadviseerd.                         

De nieuwe PC is nog niet geïnstalleerd,maar dat zal misschien deze week nog gebeuren na mijn voorbereiding.
Na installatie kunnen dan gelijk alle gegevens worden ingevoerd op de nieuwe PC en in Windows 8.

Ik vond het echter wel correct om AVAST eerst op de hoogte te stellen van de Windows-wijziging.                                                                   
Hiermee hoop ik correct te hebben gehandeld en ik groet u vriendelijk.  Anton Doove

   

Offline jefferson sant

  • Starting Graphoman
  • *
  • Posts: 6677
  • volunteer
Re: Uitstel van Updates Downloaden wegens wijziging van Windows-versie.
« Reply #1 on: September 10, 2013, 10:30:57 PM »
Ik heb een paar dagen geleden de release van de nieuwe versie van avast volledig compatibel met Windows 8 en 8.1, kijk op onderstaande link

http://forum.avast.com/index.php?topic=133825.0


Ik werk als vrijwilliger onvermoeibaar volle kracht, het opladen problemen
dat door ontwikkelaars moeten worden vastgesteld, is niet eenvoudig
want ik ben in dezelfde forum,reageert in drie talen