Author Topic: Help mijn avast licentie 3 jaar 3 gebruikers nog geldig werkt niet meer...  (Read 2895 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline HDJr57

  • Newbie
  • *
  • Posts: 8
De derde week van April koch ikt een Avast internet Security licentie voor 3 laptops voor 3 jaar, keurig afgerekend via Ideal ook terug te vinden in mijn bankafschriften. Licentie ontvangen in mijn zakelijke mailbox van de inmiddels gewraakte laptop met een op tilt geraakte licentiebestand mijn avast licentie bleek vorige week spontaan verlopen?
Geen probleem denk je dan, Immers daar koop je een programma met licentie voor. Het product werkt beter, en de support gaat persoonlijk of via de mail rechtstreeks met avast kosteloos. Niets is minder waar. De ondersteuning voor particulieren wordt verleent door Computerzorg tegen normale gesprekskosten plus een starttarief van 4,76ec + 80ec per minuut met een maximum van 40 Euro?! Daar word je overigens goed geholpen!
Als echte Nederlander denk ik dan hier heb ik geen zin in, dus even schriftelijk dan. Je controleert voor de zekerheid nog even in welke mailbox je ook weer de betaalde rekening hebt ontvangen, En volgt de scherminstructies: “maak een keuze “ klik  “voer nu uw emailadres in” klik. U krijgt vandaag bericht van ons. En jawel hoor” een schreeuwerig mailtje met de tekst: “Geachte klant, Het spijt ons, maar onze database bevat geen geldige aankoop met het door u opgegeven e-mailadres.Zorgt u ervoor dat de door u verstrekte informatie juist is en de oorspronkelijke aankoop is uitgevoerd met behulp van dit e-mailadres.”.
Bij het inloggen op dit forum een zelfde probleem in het laatste kwartaal van 2012 een gebruikersaccount aangemaakt, als voormalig fan van avast regelmatig gebruikt. Vanmorgen werkt dit ook al niet meer. U raadt het al zelfde mailadres soortgelijke gebruikersnaam resultaat ach u kent het. Ik kon niet meer inloggen. Gewoon met dezelfde gegevens gebruikersnaam en mailbox een account aan kunnen maken? Et voila hier ben ik weer.
Herkennen ook andere gebruikers mijn problemen en is er iemand van avast die mijn problemen wilt helpen oplossen? Alvast mijn dank,

Offline HDJr57

  • Newbie
  • *
  • Posts: 8
Inmiddels zelf mijn licentie probleem opgelost. De vraag over mijn onvindbaarheid in uw databases niet :-[

Offline jefferson sant

  • Starting Graphoman
  • *
  • Posts: 6674
  • volunteer
Inmiddels zelf mijn licentie probleem opgelost. De vraag over mijn onvindbaarheid in uw databases niet :-[

hallo.
kunt u een email sturen naar sales@avast.com en wat er gebeurt te verklaren.
beter is in Engels.