Tja Edwin, als je eigenwijs blijft is er geen hulp voor je mogelijk.
Hoezo eigenwijs?
Jij plaatst een link wat de oplossing moet zijn, want jij zegt dat het een Windows probleem zou moeten zijn.
Ik gebruik jou link, en volg de instructies, maar kom geen Microsoft Family Safety tegen.
Het enige wat ik tegen kom is Windows Live Essentials.
Ik zou zeggen kijk hier maar eens.
Als ik deze vervolgens aanklik om onderdelen te verwijderen.
Verder kan ik op de site van Avast helemaal niks vinden over dit probleem, dit terwijl ik toch niet de enige ben dit probleem.
En nogmaals, alles werkte perfect tot die ene AVAST update.
Nu werkt Avast niet meer, en als ik online inlog op mijn Avast account om mijn licentie opnieuw te downloaden krijg ik wederom het bericht dat mijn licentie is verlopen.
Je gaat mij niet wijs maken dat mijn Windows Safety een bericht stuurt naar mijn Avast account om die te verstoren.
En ook al zou het een conflict zijn tussen het Microsoft Family Safety pakket, dan ligt het nog steeds aan de update van Avast.
Zij schrijven een update die niet samen gaat met het Microsoft Family Safety pakket die dus ( volgens jou bewering) op de pc van elke niets vermoedende eigenaar draait.
Het kan niet zo zijn dat ik wijzigingen aan mijn Windows versie moet uitvoeren omdat er een fout zit in de Avast update.
Nu mag jij mij eigenwijs vinden, maar ik heb van jou hier nog geen werkende oplossing gezien.