Author Topic: licentie avast! Premier  (Read 2841 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ruudje

  • Guest
licentie avast! Premier
« on: December 03, 2013, 03:26:14 PM »
Als ik avast! Premier  voor 3 computers  mag ik dan deze gebruiken voor eigen comp, die van ouders en zus ? (ander adres)
  of is puur voor eigen computers ?  (zelfde adres)

Ruud

Offline jefferson sant

  • Starting Graphoman
  • *
  • Posts: 6677
  • volunteer
Re: licentie avast! Premier
« Reply #1 on: December 03, 2013, 09:59:23 PM »
hallo

De licentie werkt normaal, zal activering rekening houden met het aantal actieve computers.
Voor zover ik weet, kan je ze gebruiken op een PCs.suggereren u om al hun faciliteiten in my.avast.com registreren .

Ruudje

  • Guest
Re: licentie avast! Premier
« Reply #2 on: December 04, 2013, 08:53:45 AM »

bedankt  voor je antwoord  maar goed helemaal snappen doen ik het niet.  :
De licentie werkt normaal, zal activering rekening houden met het aantal actieve computers.
  Duidelijk
Maar goed dan heb je over pc suggeren ..      voorstel doen ?   en dan wachten op goed keuring ja of nee sorry kom uit deze  zin niet geheel uit of het nu wel of niet en of mag.


 wil licentie aan schaffen voor 3  computers  scheelt een hoop vergeleken  als  3  x los.  en ja  zal gebruikt  worden op 3  actieve computers. Maar weet uit ervaring dat sommige software progamma's  extra  licentie alleen morgen worden gebruikt op zelfde  adres/netwerk.   En ja dus niet zou als ik graag wil 1  bij ouders en bij zus  (  ander adres)  plus  1 voor eigen gebruik.

Ruud

Offline jefferson sant

  • Starting Graphoman
  • *
  • Posts: 6677
  • volunteer
Re: licentie avast! Premier
« Reply #3 on: December 04, 2013, 11:25:10 AM »
wil licentie aan schaffen voor 3  computers  scheelt een hoop vergeleken  als  3  x los.  en ja  zal gebruikt  worden op 3  actieve computers. Maar weet uit ervaring dat sommige software progamma's  extra  licentie alleen morgen worden gebruikt op zelfde  adres/netwerk.   En ja dus niet zou als ik graag wil 1  bij ouders en bij zus  (  ander adres)  plus  1 voor eigen gebruik.

Ruud

hallo

weet niet de commerciƫle licentie op de achtergrond
Stuur een email naar sales@avast.com en uit te leggen wat er gebeurt.
bij voorkeur in het Engels.