Author Topic: Safe Zone  (Read 15137 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

stavast

  • Guest
Re: Safe Zone
« Reply #15 on: January 26, 2014, 06:39:20 PM »
avast versie 2014.9.0.2013 is uit.
Die installeren zou het moeten oplossen.

Dank je voor de reaktie,

De jongste versie van Avast had ik al geïnstalleerd. Zal nog eens bekijken of ik na het gebruik van de extra verwijdertool nog eens herinstalleer.

maas31

  • Guest
Re: Safe Zone
« Reply #16 on: January 27, 2014, 08:21:08 PM »
Hallo Mensen,
Ik ben een prutser wat al die terminologie aangaat, begrijp hier werkelijk niets van.
Sinds de nieuwste versie ervaar ik alleen maar problemen met programma's, websites en hotmail.
Hotmail
Deze kan ik niet meer normaal gebruiken, hooguit kan ik 1 mail openen en dan houdt het op.Als ik ververs kan ik een volgende opdracht uitvoeren enz.
Websites
Telkens als ik een website, online programma of hotmail open krijg ik een lichtblauwe met links in het hoekje de a van avast.
En ik krijg een oranje balk waarop staat: 'U hebt een site voor telebankieren opgevraagd. Wilt u deze in avst!safezone openen?' Avast! SafeZone en dan een X om weg te klikken
Als ik de oranje balk weg klik dan blijft er een 'blokje' met 'activeren' erin staan. Wat zeer hinderlijk is want dit geeft mij niet de kans om iets van de website of programma aan te klikken wat ik nodig heb. Bij elke volgende webpagina van een site verschijnt die oranje balk.....
Programma's via het web zoals php
In deze programma's kan ik niet werken, het is hetzelfde als met hotmail. eerst verversen en dan hopen dat je verder kunt.

Ik weet en snap niet wat er aan de hand is. Ik weet alleen dat ik me dooderger aan deze toestand.
Ik wil een virusprogramma waarin ik geen ict cursus moet gaan volgen om het te kunnen begrijpen en om te laten werken op de computer. De vorige versie ging 100x makkelijker, die deed gewoon zijn werk zonder al deze extra's waar ik niet mee overweg kan.

Ik hoop toch dat er iemand is die hiervoor een oplossing weet te vinden zonder ict cursus (en dan niet zeggen verwijderen en neem een ander virusprogramma, dat is erg flauw maar, misschien wel een inkopperte ;0))

groetjes mas31

stavast

  • Guest
Re: Safe Zone
« Reply #17 on: January 27, 2014, 10:21:56 PM »
Hallo Mensen,
Ik ben een prutser wat al die terminologie aangaat, begrijp hier werkelijk niets van.
Sinds de nieuwste versie ervaar ik alleen maar problemen met programma's, websites en hotmail.
Hotmail
Deze kan ik niet meer normaal gebruiken, hooguit kan ik 1 mail openen en dan houdt het op.Als ik ververs kan ik een volgende opdracht uitvoeren enz.
Websites
Telkens als ik een website, online programma of hotmail open krijg ik een lichtblauwe met links in het hoekje de a van avast.
En ik krijg een oranje balk waarop staat: 'U hebt een site voor telebankieren opgevraagd. Wilt u deze in avst!safezone openen?' Avast! SafeZone en dan een X om weg te klikken
Als ik de oranje balk weg klik dan blijft er een 'blokje' met 'activeren' erin staan. Wat zeer hinderlijk is want dit geeft mij niet de kans om iets van de website of programma aan te klikken wat ik nodig heb. Bij elke volgende webpagina van een site verschijnt die oranje balk.....
Programma's via het web zoals php
In deze programma's kan ik niet werken, het is hetzelfde als met hotmail. eerst verversen en dan hopen dat je verder kunt.

Ik weet en snap niet wat er aan de hand is. Ik weet alleen dat ik me dooderger aan deze toestand.
Ik wil een virusprogramma waarin ik geen ict cursus moet gaan volgen om het te kunnen begrijpen en om te laten werken op de computer. De vorige versie ging 100x makkelijker, die deed gewoon zijn werk zonder al deze extra's waar ik niet mee overweg kan.

Ik hoop toch dat er iemand is die hiervoor een oplossing weet te vinden zonder ict cursus (en dan niet zeggen verwijderen en neem een ander virusprogramma, dat is erg flauw maar, misschien wel een inkopperte ;0))

groetjes mas31

Hallo maas31,

Het valt allemaal niet mee hoor, maar zou je voor je eigen probleem een nieuw topic (onderwerp) willen openen? Met het mijne ben ik nog bezig en zo loopt de boel door elkaar. Succes verder.  ;)

maas31

  • Guest
Re: Safe Zone
« Reply #18 on: January 27, 2014, 11:17:57 PM »
ja hoor dat wil ik wel.  8) ik dacht ik houd het in dit topic over safe zone, want dat is denk ik bij mij ook 1 van de problemen.
 :-[

stavast

  • Guest
Re: Safe Zone
« Reply #19 on: January 27, 2014, 11:40:55 PM »
ja hoor dat wil ik wel.  8) ik dacht ik houd het in dit topic over safe zone, want dat is denk ik bij mij ook 1 van de problemen.
 :-[

Jawel.......daar heb je gelijk in, maar jouw vraag ziet er nog weer wat complexer uit!  ;)

wimenjoke

  • Guest
Re: Safe Zone
« Reply #20 on: January 28, 2014, 12:28:22 PM »
Ik vind het vervelend dat ik telkens wanneer ik middels Save-zone mijn bankzaken doe, ik word herinnerd dat ik de nieuwste versie moet downloaden terwijl ik de nieuwste versie met licentie heb.
Hoe kom ik van die reclames af?

Offline Eddy

  • Avast Evangelist
  • Maybe Bot
  • ***
  • Posts: 31080
  • Watching (over?) you
    • Malware removal, Biljart and other things.
Re: Safe Zone
« Reply #21 on: January 28, 2014, 12:44:48 PM »
wimenjoke, zie reply #17

stavast

  • Guest
Re: Safe Zone
« Reply #22 on: January 28, 2014, 09:50:48 PM »
Heb van Support weer een verzoek gekregen de Support package van de nieuwste versie van Avast! op te sturen. Het resultaat wacht ik verder nog weer af, voordat ik alles voor de zoveelste keer ga verwijderen en opnieuw installeren.

stavast

  • Guest
Re: Safe Zone
« Reply #23 on: February 01, 2014, 09:55:12 PM »
Heb Avast!Pro gedeïnstalleerd met gebruikmaking van beide tools en opnieuw geïnstalleerd. Wederom blijft geen enkele instelling in de Safe Zone behouden. Weet zelfs niet eens of de protectie wel voldoende is! Heb Avast!Pro verwijderd en een ander Antivirusprogramma geïnstalleerd. Kan eventueel nog ingaan op een eventueel voorstel van de Support.

stavast

  • Guest
Re: Safe Zone
« Reply #24 on: February 11, 2014, 08:31:45 PM »
Heb zojuist ingestemd met de terugbetalingsregeling voor Avast!Pro. Best mogelijk dat ik van de gratis scanner gebruik ga maken. Is altijd een goed programma gebleken. Van de Safe Zone echter wil ik niets meer weten.

Bedankt voor de reakties in dit topic.

groeten
stavast