Author Topic: Safe zone 2  (Read 2503 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

maas31

  • Guest
Safe zone 2
« on: January 27, 2014, 11:22:02 PM »
Hallo Mensen,
Ik ben een prutser wat al die terminologie aangaat, begrijp hier werkelijk niets van.
Sinds de nieuwste versie ervaar ik alleen maar problemen met programma's, websites en hotmail.
Hotmail
Deze kan ik niet meer normaal gebruiken, hooguit kan ik 1 mail openen en dan houdt het op.Als ik ververs kan ik een volgende opdracht uitvoeren enz.
Websites
Telkens als ik een website, online programma of hotmail open krijg ik een lichtblauwe met links in het hoekje de a van avast.
En ik krijg een oranje balk waarop staat: 'U hebt een site voor telebankieren opgevraagd. Wilt u deze in avst!safezone openen?' Avast! SafeZone en dan een X om weg te klikken
Als ik de oranje balk weg klik dan blijft er een 'blokje' met 'activeren' erin staan. Wat zeer hinderlijk is want dit geeft mij niet de kans om iets van de website of programma aan te klikken wat ik nodig heb. Bij elke volgende webpagina van een site verschijnt die oranje balk.....
Programma's via het web zoals php
In deze programma's kan ik niet werken, het is hetzelfde als met hotmail. eerst verversen en dan hopen dat je verder kunt. Internetbankieren zit er ook niet meer in.

Ik weet en snap niet wat er aan de hand is. Ik weet alleen dat ik me dooderger aan deze toestand. Mijn laptop bijna het raam uitgegooid heb.
Ik wil een virusprogramma waarin ik geen ict cursus moet gaan volgen om het te kunnen begrijpen en om te laten werken op de computer. De vorige versie ging 100x makkelijker, die deed gewoon zijn werk zonder al deze extra's waar ik niet mee overweg kan.

Ik hoop toch dat er iemand is die hiervoor een oplossing weet te vinden zonder ict cursus (en dan niet zeggen verwijderen en neem een ander virusprogramma, dat is erg flauw maar, misschien wel een inkoppertje ;0))

groetjes maas31