Author Topic: Avast en Thunderbird  (Read 2438 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

WFM

  • Guest
Avast en Thunderbird
« on: February 15, 2014, 11:02:43 AM »
Beste mensen,
Enkele dagen geleden heb ik een schone installatie uitgevoerd op mijn notebook. Medion, ook heb ik er een, van mijzelf, legale  versie van win7 opgezet. Avast bevalt mij uitstekend, dus die heb ik ook weer geinstalleerd. (De gratis-versie).
Voorheen had ik Outlook (geen Outlook express!),maar nu heb ik Thunderbird "ontdekt". Werkt lekker eenvoudig voor een digibeet zoals ik. Bij mijn vorige, uitgaande, mail zat een "standaardberichtje" van Avast, "...dat de mail gecrontroleerd was door Avast, en dat die géén virussen bevatte.." .Of iets in die context.
Daar was ik best gelukkig mee, want het wekt wél vertrouwen bij de mail-ontvanger.
Maar als ik nu mail wegstuur, staat dat er helemaal niet meer onderaan bij de mail zelf. Er staat helemaal niks...?
Kan iemand mij zeggen/vertellen hoe ik dat weer terug kan krijgen? Of werkt dat niet samen met Thunderbird? Ik heb geen "ëxotische" mailprovider, maar gewoon KPN.

Hartelijk bedankt alvast voor uw/jouw hulp!

 Dit probleempje is opgelost, automatisch, door Avast zelf. (in- en uitloggen, en pc uit- en aanzetten; bedankt voor de "meedenkers!
« Last Edit: February 15, 2014, 11:59:41 AM by WFM »