Author Topic: CONTACTEN met Alvast in Nederland  (Read 2422 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

franton

  • Guest
CONTACTEN met Alvast in Nederland
« on: March 25, 2014, 11:20:26 AM »
Gisteren een product aangeschaft via internet , het product pro antivirus 1PC 2 JAAR.
Ik wil deze aktiveren maar onmiddelijk een probleem waar ik maar niet achter kom namelijk bij het downloaden van het licenciebestand ,hij erkent geen handtekening of iets dergelijks.
Heb gebeld met Avast en dan krijg je een engels sprekende dame aan de lijn dus ,voor mij moeilijk een gesprek aan te gaan.
Wie heeft dit ook ervaren of is er iemand die mij kan helpen met het installeren van het programma , ik ben 73 jaar en a technisch.
Ik spreek bij voorbaat mijn dank uit
met vriendelijke groet,

Ton Schepens

Fleur van den Bogaard

  • Guest
Re: CONTACTEN met Alvast in Nederland
« Reply #1 on: March 25, 2014, 03:38:52 PM »
Dag Ton,

Staat er niet ergens tijdelijk toestaan van dit bestand? Zo niet, open help ondersteuning typ licentiebestand en kijk wat uw computer hierover zegt.  Misschien staat er wel iets open in uw computer wat het downloaden (installeren) blokkeert! Bij is dit niet voor gekomen en ik heb het al voor het 2e jaar! Rede is dat het een goed en goedkope beveiliger is. Alleen helaas te weinig Nederlands daar ben ik ook achter gekomen!

propheticus

  • Guest
Re: CONTACTEN met Alvast in Nederland
« Reply #2 on: March 28, 2014, 12:56:48 AM »
Met een exacte quote van de melding of een afbeelding van de boodschap is het voor andere (meer technische) gebruikers makkelijker helpen. Zie je een mogelijkheid om dit te doen?

Als u de licentie per mail heeft ontvangen:
Het kan zijn dat de instellingen van uw mailprogramma zo staan ingesteld dat bepaalde bestandsformaten/bijlages niet zomaar kunnen worden geopend. Een oplossing kan dus liggen bij de instellingen van dit mailprogramma. Gemakkelijker is het misschien de Webmail pagina te gebruiken. Deze is bij mailadressen die zijn verstrekt door een internetprovider vaak aanwezig (bijv. webmail.ziggo.nl).


Als u de licentie via uw online Avast account direct download:
Internet Explorer kan er nogal strikte beveiligingsinstellingen op nahouden, u zou een andere browser (bijv. google Chrome) kunnen proberen om te zien of het downloaden daarmee wel lukt.
« Last Edit: March 28, 2014, 12:58:26 AM by propheticus »