Author Topic: Licentiesleutel voor Avast Internet Security  (Read 5924 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

user#1954???60

  • Guest
Licentiesleutel voor Avast Internet Security
« on: March 24, 2014, 12:38:01 PM »
Hallo Avast ondersteuningsteam,

Op 5 Mei 2013 kocht ik voor 2 jaar een licentiesleutel van jullie voor Avast Internet Security.
Op Vrijdag 21 Maart 2014 heb ik Internet security van Avast verwijderd om te zien wat mijn toetsenbord en muis deed zonder Avast; ik had namelijk nogal problemen ermee.

Ik wilde afgelopen Vrijdagavond laat Avast opnieuw installeren; immers heb ik er wel voor betaald, die resterende bedrag van 39 euro 75 ga ik u niet schenken; tot mijn verbazing zag ik dat mijn licentiesleutel ongeldig verklaard geworden is.
Ik kan ook geen nieuwe gratis licentiesleutel bij u aanvragen, want als ik Avast Internet Security opnieuw installeer en vraag om de licentiesleutel, moet ik dat opnieuw kopen.
Ik weet niet wat jullie bij Avast wel denken, maar daar begin ik niet aan.
Waarom zou ik ook, per slot vanrekening heb ik op 5 Mei 2013 wel voor 2 jaar betaald, resumerende: Ik behoor een licentie te hebben tot en met 5 Mei 2015.
Afgelopen Vrijdag had ik nog 380 dagen tegoed.
Ik had al een mailtje gestuurd naar register@avast.com; in het Engels en in Nederlands gedaan, maar aangezien ik niet weet of ik dit naar de juiste afdeling gedaan heb, doe ik het nogeens op deze wijze.
Avast: Ik wil van u dus een nieuwe licentiesleutel ontvangen tot en met 5 Mei 2015; waar ik dus voorbetaald heb of mijn geld terug voor het resterende jaar; ik krijg in dat geval iets van 39,75 euro van uw bedrijf terug.
Het resterende bedrag kan niet op de bij u bekende rekeningnr. gestort worden, daar ik sinds Januari van dit jaar een andere rekeningnr. heb.
Gaarne verneem ik van u.

In afwachting hiervan, verblijf ik met een vriendelijke groet.

dhr. P.Th. de Treek uit Almere Flevoland

Offline Eddy

  • Avast Evangelist
  • Maybe Bot
  • ***
  • Posts: 31080
  • Watching (over?) you
    • Malware removal, Biljart and other things.
Re: Licentiesleutel voor Avast Internet Security
« Reply #1 on: March 24, 2014, 12:42:00 PM »
Vraag gewoon om de licentie opnieuw op te sturen en gebruik die:
http://www.avast.com/resend-license-paid.php

Overigens is een licentie voor 2 jaar (afgerond) $60, dat is dus +/- €45,50
« Last Edit: March 24, 2014, 12:46:13 PM by Eddy »

user#1954???60

  • Guest
Re: Licentiesleutel voor Avast Internet Security
« Reply #2 on: March 24, 2014, 09:44:35 PM »
Ik heb met veel moeite het adres van Avast kunnen vinden en hen een mail gestuurd.
Ik kocht op 5 Mei 2013 voor AVAST Internet Security een licentiesleutel t.w.v. € 79,95 voor 2 jaar.
Betrof een aanbieding.
Het bedrag wat jij noemde heb ik dus niet betaald, misschien kost dat nu, maar vorig jaar in iedergeval niet.
Voordat ik mijn bericht plaatste wist ik het adres van Avast niet, gegeven moment kwam ik dit tegen en dacht, ik plaats hier een bericht in de hoop dat ik antwoord van Avast krijg, maar nalang zoeken kreeg ik het zoals in de eerste regel vermeld, eindelijk voor elkaar en weet meteen in welke plaats het Nederlandse Avast gevestigd zit.
Afwachten maar.
Bedankt voor je reactie.

Fleur van den Bogaard

  • Guest
Re: Licentiesleutel voor Avast Internet Security
« Reply #3 on: March 26, 2014, 11:17:56 AM »
Ik heb ook wat problemen gehad met het installeren van Avast. Er blijkt alleen 1 persoon aan de telefoon Nederlands te spreken en inderdaad het is heel moeilijk om deze persoon te spreken! email adres heb ik voor je! support@support.avast.com Wat betreft betaling het bedrijf zit geloof ik in Zwitserland bij de bank moet je vragen hoe je een bedrag kan terug vorderen uit het buitenland. Succes!

Offline Eddy

  • Avast Evangelist
  • Maybe Bot
  • ***
  • Posts: 31080
  • Watching (over?) you
    • Malware removal, Biljart and other things.
Re: Licentiesleutel voor Avast Internet Security
« Reply #4 on: March 26, 2014, 12:15:08 PM »
Men hoeft helemaal niet te bellen.
http://www.avast.com/contact-form.php

user#1954???60

  • Guest
Re: Licentiesleutel voor Avast Internet Security
« Reply #5 on: May 20, 2014, 10:44:11 AM »
Mijn excuses voor mijn late beantwoording, door omstandigheden was ik niet eerder instaat om jullie te berichten.
Het probleem is inmiddels opgelost, met lang zoeken kon ik mijn licentiesleutel terug vinden.
Betreft Avast: lastig programma, op 5 april 2015 verloopt mijn contract met hen, verlengen doe ik het niet meer.

Bedankt voor jullie reacties.

Offline Eddy

  • Avast Evangelist
  • Maybe Bot
  • ***
  • Posts: 31080
  • Watching (over?) you
    • Malware removal, Biljart and other things.
Re: Licentiesleutel voor Avast Internet Security
« Reply #6 on: May 20, 2014, 11:58:12 AM »
Ok, even wat dingen op een rijtje zetten.
Quote
...om te zien wat mijn toetsenbord en muis deed zonder Avast;
avast heeft geen enkele invloed op de werking van toetsenbord of muis.
Ik kan ook geen nieuwe gratis licentiesleutel bij u aanvragenDat hoeft ook niet. Als je hem niet meer hebt kan je hem gewoon opnieuw opgestuurd krijgen via http://www.avast.com/resend-license-paid.php
...moet ik dat opnieuw kopen.Nee, je hoeft enkel je licentie bestand te gebruiken.
Ik behoor een licentie te hebben tot en met 5 Mei 2015. Afgelopen Vrijdag had ik nog 380 dagen tegoed.Die heb je nog steeds, je moet wel na avast opnieuw geïnstalleerd te hebben opnieuw laten weten dat je een licentie hebt d.m.v. het avastlic bestand of de activeringskode. Afhankelijk van welke je hebt.
Quote
Ik kan ook geen nieuwe gratis licentiesleutel bij u aanvragen, want als ik Avast Internet Security opnieuw installeer en vraag om de licentiesleutel
Natuurlijk werkt de gratis key niet voor AIS. je moet de licentie voor AIS gebruiken.
Quote
Er blijkt alleen 1 persoon aan de telefoon Nederlands te spreken en inderdaad het is heel moeilijk om deze persoon te spreken!
avast heeft geen telefoonsupport. Dat is een externe partij. Zitten enkel mensen op een callcenter die een lijstje aflopen wat ze voor hun neus hebben en je geld uit je zak proberen te troggelen. Ze weten nauwelijks hoe ze een pc aan/uit moeten zetten als er niet een zo'n geel stickertje bij de knop zit ;)
Quote
...en weet meteen in welke plaats het Nederlandse Avast gevestigd zit.
avast heeft geen vestiging in nederland. Wel in China, Duitsland, Tjechië en de VS. In nederland zitten enkel wederverkopers / affiliates.
Betreft Avast: lastig programmaHet is helemaal niet lastig. Maar net als met ieder ander programma zul je er wel even iets tijd in moeten steken om het te leren kennen/gebruiken. Doe je dat niet dan is zelfs notepad lastig te gebruiken. :D
Het probleem is inmiddels opgelost, met lang zoeken kon ik mijn licentiesleutel terug vinden.Goed om te horen dat het is opgelost. Maar hoezo lang zoeken? Je hoefde enkel naar de pagina te gaan waar ik je het adres van hebt gegeven en je kon hem zo opvragen. Dat lijkt me toch niet moeilijk.

Niet negatief of persoonlijk bedoeld, maar wat ik tot nu toe hier zie zijn enkel en alleen gebruikers problemen, geen problemen met avast.