Author Topic: avast Endpoint Protection  (Read 2436 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tjoepke

  • Guest
avast Endpoint Protection
« on: March 26, 2014, 06:38:11 PM »
Beste
Dagelijks laat ik verschillende computers over verschillende domeinen heen een snelle scan uitvoeren met daaraan gekoppeld: "na scannen uitschakelen" KLIK SCREENSHOT
Dit doe ik niet voor alle computers waarop ik avast Endpoint Protection gebruik omdat sommige computers gewoonweg dag en nacht moeten aanblijven voor diverse opdrachten.

Toch merk ik op dat Avast computers uitgeschakeld die niet zijn opgenomen in deze taken lijst. Ook in de log is hiervan niets te zien.  KLIK SCREENSHOT
De eindgebruiker krijgt de melding van Avast met controle is voltooid wil je het systeem nu uitschakelen ja/nee (zo ongeveer heb er geen screenshot van)

Zelf heb ik deze taak al eens verwijderd, een nieuwe aangemaakt, met verschillende groepen gewerkt, maar het probleem blijft steeds terug komen. Tenzij ik deze taak stopzet. Maar het beleid is net dat alle computers moeten gescand worden en daarna automatisch uitschakelen zonder tussenkomst van de eindgebruiker.

De volgende computers in de lijst van Targeted zijn opgenomen: KLIK SCREENSHOT

Heeft er iemand een idee, wat ik eventueel fout doe en hoe ik dat kan oplossen?


Tjoepke

  • Guest
Re: avast Endpoint Protection
« Reply #1 on: April 03, 2014, 08:01:09 PM »
Opgelost:
de taak manueel verwijderen bij de computers die niet opgenomen (of waren opgenomen) zijn in je lijst.

« Last Edit: April 16, 2014, 02:58:50 PM by Tjoepke »