Author Topic: Kan Avast ook malware en spyware opsporen en verwijderen?  (Read 3522 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

REDACTED

  • Guest
Kan Avast ook malware en spyware opsporen en verwijderen?
« on: June 17, 2014, 03:05:50 PM »
Beste Mensen Kan ik met Avast Free ook de malware en spyware op laten sporen en verwijderen?  Dat zou veel handiger zijn naast de anti-virus taken.
Voor de mal en spyware zou ik dan geen andere programma`s nodig hebben.  Mijn AOW/AIO-budget laat niet toe dat ik programma`s  kan kopen. Daar is het budget niet voor bedoeld.

Kan Avast Free ook werken op Windows 8.1? Ik dien die 8.1 nog te downloaden,installeren en configureren,waartoe ik reeds de instructies heb uitgeprint om verder door te nemen.
Graag verneem ik de reacties op mijn vragen en ik groet iedereen vriendelijk.  Anton Doove

Offline jefferson sant

  • Starting Graphoman
  • *
  • Posts: 6677
  • volunteer
Re: Kan Avast ook malware en spyware opsporen en verwijderen?
« Reply #1 on: June 18, 2014, 08:36:49 PM »
avast bescherming tegen spyware bevat, is geen instelling om de instelling, het werd standaard ingesteld door de vennootschap.Naar mijn mening Malwarebytes is nog steeds de beste optie als antispyware-software op de markt vandaag. Daarnaast biedt het een uitstekende bescherming tegen PUP's, meerdere updates per dag, uitstekende technische ondersteuning en goede compatibiliteit met de overgrote meerderheid van de antivirus markt, met inbegrip van Avast.

de enige die ik ken die bescherming biedt in real-time en is gratis Ad-Aware

http://www.lavasoft.com/