Author Topic: geen reactie / geen geld terug  (Read 2421 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

REDACTED

  • Guest
geen reactie / geen geld terug
« on: September 04, 2014, 10:46:42 AM »
Licentie gekocht voor 2 jaar antivirus voor 59,99 euro. Krijg ik een licentiebestand, wil dat invoeren en krijg de melding ''licentie niet geldig voor dit product''. Hele middag gespendeerd om het hele pakket te deinstalleren en opnieuw installeren. Internet securitiy, het normale pakket en premier, overal de melding ''productcode niet geschikt''

Ticket aangemaakt voor Geld terug (cancellation). Ticket 1413255-1409317735
Mij benieuwen of de boefjes geld terugstorten, zoals op de site beloofd. Heb er nu al een hard hoofd in....

Offline Luukjr

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 275
Re: geen reactie / geen geld terug
« Reply #1 on: September 04, 2014, 01:29:07 PM »
Licentie gekocht voor 2 jaar antivirus voor 59,99 euro. Krijg ik een licentiebestand, wil dat invoeren en krijg de melding ''licentie niet geldig voor dit product''. Hele middag gespendeerd om het hele pakket te deinstalleren en opnieuw installeren. Internet securitiy, het normale pakket en premier, overal de melding ''productcode niet geschikt''

Ticket aangemaakt voor Geld terug (cancellation). Ticket 1413255-1409317735
Mij benieuwen of de boefjes geld terugstorten, zoals op de site beloofd. Heb er nu al een hard hoofd in....

Hoe heb je het licentiebestand ingevoerd, ingetikt of gekopieerd en geplakt?
OS: Windows 10 Home
Soft: Avast Premium Security  / Avast Cleanup / Malwarebytes Premium

Offline Eddy

  • Avast Evangelist
  • Maybe Bot
  • ***
  • Posts: 31080
  • Watching (over?) you
    • Malware removal, Biljart and other things.
Re: geen reactie / geen geld terug
« Reply #2 on: September 04, 2014, 10:09:37 PM »
Een licentie bestand hoef je niet in te voeren.
Gewoon avast starten, naar de licentie section gaan en dan kiezen dat je al een licentie hebt en avast de lokatie geven waar avastlic staat.