Author Topic: GrimeFighter  (Read 2426 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

REDACTED

  • Guest
GrimeFighter
« on: October 22, 2014, 11:13:38 AM »
Hallo,
Afgelopen Zondag GrimeFighter gekocht, allereerst het test programma laten lopen om de fouten in de computer op te sporen.
Deze had 18 fouten gevonden en tevens dat het programma op het systeem werkt.
Het programma aangeschaft en geinstalleerd, er is wel een code geleverd maar ik weet niet waar ik deze moet invoeren.
Ik heb een account van avast inernet security en het programma GrimeFighter staat daar bij.
GrimeFighter gestart en loopt en spoort de fouten op tot dat deze moet worden verwijderd krijg ik de melding "We kunnen geen actieve windows installatie vinden
of uw stations zijn versleuteld"
Ik heb een Legaal windows vista op de computer staan die is geactiveerd en wat de betekenis is van stations zijn versleuteld weet ik niet.
Wat moet ik doen, me geld terug vragen of is er nog wat in te stellen?
Rens U

REDACTED

  • Guest
Re: GrimeFighter
« Reply #1 on: October 22, 2014, 10:18:44 PM »
Het probleem is opgelost, ik had via de site van Avast GrimeFighter gekocht en via Ideal betaald.
Deze is gehackt, niet het banknummer van Avast/GrimeFichter wordt opgegeven maar het nummer NL80RBOS0576767573 dus de betaling is niet bij Avast/GrimeFighter
gekomen.
Ik kreeg bericht dat de betaling niet is binnen is gekomen vandaar dat GrimeFighter de melding gaf van geen actieve Windows installatie gevonden.

Let dus goed op of het juiste banknummer is in gevuld en niet het bovenstaande nummer.

Rens u