Author Topic: avast internet security kopen voor 2e pc op zelfde adres  (Read 3180 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

REDACTED

  • Guest
avast internet security kopen voor 2e pc op zelfde adres
« on: December 06, 2014, 03:36:11 PM »
L.S.,

Ik wil voor een tweede PC op hetzelfde adres, AVAST INTERNETSECURITY kopen, na een free trial periode van 30 dagen. De tweede PC is van mijn zoon.

Als we alles hebben ingevuld (op zijn pc uiteraard) en vervolgens aanklikken dat we met Ideal willen betalen blijft hij constant weergeven dat het creditcardnummer niet klopt terwijl we dus Ideal hebben aangeklikt.

Hoe kan dit??
Misschien omdat jullie op hetzelfde adres al een pc geregistreerd hebben staan?? De mijne dus. Ik heb al enige tijd jullie betaalde internetsecurity en mijn licentie loopt nog tot nov.2015.

vr.groet.

Jos van Egmond


[/font]

Offline Luukjr

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 275
Re: avast internet security kopen voor 2e pc op zelfde adres
« Reply #1 on: December 07, 2014, 12:06:56 PM »
L.S.,

Ik wil voor een tweede PC op hetzelfde adres, AVAST INTERNETSECURITY kopen, na een free trial periode van 30 dagen. De tweede PC is van mijn zoon.

Als we alles hebben ingevuld (op zijn pc uiteraard) en vervolgens aanklikken dat we met Ideal willen betalen blijft hij constant weergeven dat het creditcardnummer niet klopt terwijl we dus Ideal hebben aangeklikt.

Hoe kan dit??
Misschien omdat jullie op hetzelfde adres al een pc geregistreerd hebben staan?? De mijne dus. Ik heb al enige tijd jullie betaalde internetsecurity en mijn licentie loopt nog tot nov.2015.

vr.groet.

Jos van Egmond


[/font]

Jos,

Ik heb je bericht met belangstelling gelezen, aangezien ik mijn abonnement ga verlengen en mij zat af te vragen of de problemen die ik op dit forum heb gelezen inzake wel betalen maar geen bevestiging ontvangen inmiddels zijn opgelost.
Betalen via IDEAL zou niet mijn keuze zijn, althans niet vanuit het AVAST bestellingsmenu. Ik heb het geprobeerd en kreeg i.d.d. een opmerking te zien over een creditcard. Toen ik doorging bleek er een probleem te zijn met het beveiligingscertificaat van Nexway. Verder las ik bij de aanvullende voorwaarden dat je Nexway het recht moet geven om automatisch geld van je rekening af te schrijven. Afijn, dat lijkt mij alleen van toepassing op creditcardbetalingen terwijl IDEAL daar helemaal niet voor bedoeld is (doet alleen bankoverschrijvingen bij mijn weten).
Gelukkig kan je ook bankoverschrijvingen aanklikken  om een abonnement te nemen/verlengen. Dat heb ik maar gedaan.
Mijn conclusie is dat AVAST en/of Nexway er ten onrechte van uit gaan dat IDEAL bestemd is voor creditcardbetalingen.
« Last Edit: December 07, 2014, 04:35:58 PM by Luukjr »
OS: Windows 10 Home
Soft: Avast Premium Security  / Avast Cleanup / Malwarebytes Premium

Offline Eddy

  • Avast Evangelist
  • Maybe Bot
  • ***
  • Posts: 31080
  • Watching (over?) you
    • Malware removal, Biljart and other things.
Re: avast internet security kopen voor 2e pc op zelfde adres
« Reply #2 on: December 07, 2014, 01:03:11 PM »
Bestel het gewoon via Digital River of bij een affiliate in nederland.

Offline Luukjr

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 275
Re: avast internet security kopen voor 2e pc op zelfde adres
« Reply #3 on: December 07, 2014, 01:16:23 PM »
Bestel het gewoon via Digital River of bij een affiliate in nederland.

Nee, bestellen vanuit de AVAST winkel, dan krijg je tenminste van AVAST per e-mail direct een bevestiging. Vervolgens betalen d.m.v. een bankoverschrijving. Des te minder partijen er tussen zitten des te beter.
OS: Windows 10 Home
Soft: Avast Premium Security  / Avast Cleanup / Malwarebytes Premium

Offline Eddy

  • Avast Evangelist
  • Maybe Bot
  • ***
  • Posts: 31080
  • Watching (over?) you
    • Malware removal, Biljart and other things.
Re: avast internet security kopen voor 2e pc op zelfde adres
« Reply #4 on: December 07, 2014, 01:38:50 PM »
Er zit altijd iemand tussen.
avast verkoopt niet rechtstreeks, de verkopen worden afgehandeld door Digital River.
http://www.avast.com/locate-dealer

Offline Luukjr

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 275
Re: avast internet security kopen voor 2e pc op zelfde adres
« Reply #5 on: December 07, 2014, 01:45:50 PM »
Er zit altijd iemand tussen.
avast verkoopt niet rechtstreeks, de verkopen worden afgehandeld door Digital River.
http://www.avast.com/locate-dealer

Ach, wat doet het er ook toe. Als ik via de Avast winkel bestel, dan heb ik niet het idee dat ik bij Digital River bestel. Ik krijg nl. direct een bevestiging per e-mail van Avast. Als Digital River de verkopen afhandelt, dan zoeken zij maar uit wat IDEAL is, hoe het werkt en hoe het verbeterd kan worden als je er via de Avast winkel gebruik van wil maken. Uiteindelijk is dat toch het probleem van Jos e.a.
« Last Edit: December 07, 2014, 04:39:17 PM by Luukjr »
OS: Windows 10 Home
Soft: Avast Premium Security  / Avast Cleanup / Malwarebytes Premium