Author Topic: avast internetsecurity gekocht en betaald maar avast zegt niets te hebben ontvan  (Read 2664 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

REDACTED

  • Guest
op 4 december via de avast website internet security aangeschaft en via hun website met online banking betaald (bankafschrijving in mijn bezit).
op 18 december krijg ik een mail van avast dat de order geannuleerd wordt omdat ik niet heb betaald. €49.99 weg gegooid? dacht het niet !
vervolgens kan ik nergens avast bellen,mailen of aanschrijven om te laten zien dat ik wel degelijk betaald heb. nu heb ik al jaren goede ervaring met avast,maar dit vind ik niet leuk (zacht uitgedrukt).

Offline Eddy

  • Avast Evangelist
  • Maybe Bot
  • ***
  • Posts: 31079
  • Watching (over?) you
    • Malware removal, Biljart and other things.
Natuurlijk kan je ze wel mailen of schrijven of bellen:
https://support.avast.com/

AVAST Software a.s.

Budějovická 1518/13a, 14000 Praha 4 - Michle
http://www.avast.com
info@avast.com
+420 274 005 666

REDACTED

  • Guest
dankjewel voor je info, ga ik zeker doen en dan zal het wel opgelost worden.

Offline Luukjr

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 276
op 4 december via de avast website internet security aangeschaft en via hun website met online banking betaald (bankafschrijving in mijn bezit).
op 18 december krijg ik een mail van avast dat de order geannuleerd wordt omdat ik niet heb betaald. €49.99 weg gegooid? dacht het niet !
vervolgens kan ik nergens avast bellen,mailen of aanschrijven om te laten zien dat ik wel degelijk betaald heb. nu heb ik al jaren goede ervaring met avast,maar dit vind ik niet leuk (zacht uitgedrukt).

Ik zou contact opnemen met degene die je hebt betaald. Zoek het e-mailadres op, verstuur een mailtje en zend het betaalbewijs als bijlage mee.
Het is toch vreemd dat er zoveel misgaat de laatste tijd met de betalingen terwijl mijn ervaring juist heel positief is.
Onlangs heb ik mijn abonnement op Avast Premier verlengd; ik kreeg direct een mailtje ter bevestiging van de order van Nexway Emea, daarna betaald  d.m.v. een bankoverschrijving en binnen 2 dagen kreeg ik een mailtje terug van Nexway Emea om de verlenging te activeren (het woord instructions aanklikken in de in het Frans geschreven tekst).
Succes met het oplossen van dit probleem.
OS: Windows 10 Home
Soft: Avast Premium Security  / Avast Cleanup / Malwarebytes Premium

Offline Eddy

  • Avast Evangelist
  • Maybe Bot
  • ***
  • Posts: 31079
  • Watching (over?) you
    • Malware removal, Biljart and other things.
Kijk eens heel goed of het IBAN nummer waar je het naar overgemaakt hebt wel gelijk is aan de IBAN in de mail.