Author Topic: grime fighter  (Read 8252 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

REDACTED

  • Guest
Re: grime fighter
« Reply #15 on: February 28, 2015, 07:48:33 PM »
Ticket ID: #BLD-602-19789.
Ik heb deze ID terug gekregen na mijn mailtje dat grimefighter niet werkt en het verzoek het geld terug te storten.
Zijn er mensen waarbij het inmiddels opgelost is?

REDACTED

  • Guest
Re: grime fighter
« Reply #16 on: March 04, 2015, 04:18:55 PM »
Ik heb vorige week GrimeFighter aangeschaft. Ik wou gisteren mijn PC hiermee optimaliseren. Ik krijg dan onder in beeld een balk met de tekst: "loading Jumpshots"??? Verder doet mijn PC dan niks. Ik heb hem 8 uur aan laten staan, maar nog steeds datzelfde balkje. Daarna heb ik mijn PC maar uitgezet (ik kon hem niet normaal afsluiten). Mijn PC is dus niet geoptimaliseerd. Heeft iemand ervaring hiermee en weet iemand hoe ik GrimeFighter moet uitvoeren? Het lijkt mij nl. niet normaal dat ik 8 uur mijn PC laat lopen en verder niks gebeurt.

REDACTED

  • Guest
Re: grime fighter
« Reply #17 on: March 05, 2015, 03:05:36 PM »
Bij mij precies het zelfde, al wat de andere schrijven heb ik ook.
3 weken geleden geld overgemaakt, verleden week pas afgeschreven.
Maar nog steeds geen grime fighter.
Begin zo langzamerhand aan oplichtings-praktijken te denken.
Ik denk dat ik het maar bij de consumentenbond neerleg of een of ander tv programma. b.v. kassa.

REDACTED

  • Guest
Re: grime fighter
« Reply #18 on: March 08, 2015, 11:26:25 AM »
Hallo, kan er iemand mij vertellen hoe ik de automatische verlenging van grimefighter kan stopzetten? Het werkt absoluut niet, en ik zou volgens de instructies via het portaal van Avast/mijn abonnementen de automatische verlenging moeten deactiveren. Maar ik vind op het portaal helemaal geen knop "Mijn abonnementen"... Iemand die mij kan helpen?
Jos