Author Topic: Telefoon als gestolen gemeld door verbroken verbinding met netwerk  (Read 2437 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

REDACTED

  • Guest
Ik heb sinds kort een nieuwe telefoon HTC One M8 en daarop Avast Antivirus en Anti-theft gezet. Omdat ik dicht bij de Duitse grens woon schakelt de telefoon af en toe automatisch naar een Duits netwerk. Dit gebeurde net ook. Toen ik vervolgens weer het Nederlandse Tele2 netwerk wilde aanzetten sloeg de telefoon op tilt en gaf de diefstal/verlies sirene. Nu kan ik niet meer in mijn telefoon om de mobiele instellingen naar Tele2 te zetten.(De telefoon heeft dus geen netwerk-bereik nu) Ik heb een sms voor de resetpincode naar de hulptelefoon gestuurd maar die wordt niet verzonden omdat ik zoals al gezegd geen netwerkverbinding heb.

Bijkomend probleem, ik heb wel een avast account maar daarop nog niet mijn telefoon geregistreerd.

Ik heb geen idee meer wat ik moet doen en wordt langzaam kierewiet van de sirene...

Wie kan mij helpen?
« Last Edit: February 24, 2015, 07:48:00 PM by loveandchange »

REDACTED

  • Guest
Re: Telefoon als gestolen gemeld door verbroken verbinding met netwerk
« Reply #1 on: February 24, 2015, 09:34:46 PM »
Ik heb het opgelost, maar ik schrijf hier niet hoe om geen mensen met verkeerde bedoelingen op ideeën te brengen. maar ik heb wel het Anti-theft beveiligingssysteem om zeep geholpen.

Mochten er mensen van Avast zijn die hierin geïnteresseerd zijn ben ik bereikbaar op loveandchange@yahoo.com. Graag reactie...