Author Topic: Grime fighter  (Read 4593 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

REDACTED

  • Guest
Grime fighter
« on: April 30, 2015, 12:11:55 PM »
Heb Grime fighter gekocht, en een Licentie Nr. gekregen...maar kan grime fighter nergens vinden of downloaden.
ik wordt naar de pagina GrimeFighter verwezen en daar zou ik een scan kunnen downloaden .
maar daar is niets te downloaden ??
krijg van AVAST geen respons?????
iemand een tip..
BVHD..
Gr, Tennie

Offline Eddy

  • Avast Evangelist
  • Maybe Bot
  • ***
  • Posts: 31079
  • Watching (over?) you
    • Malware removal, Biljart and other things.
Re: Grime fighter
« Reply #1 on: April 30, 2015, 04:05:23 PM »
control panel > software > avast > change > plaatst een vinkje voor GrimeFighter

Offline HDJr57

  • Newbie
  • *
  • Posts: 8
Re: Grime fighter
« Reply #2 on: June 03, 2015, 10:57:12 AM »
Vanochtend ook zo'n fijne avast grimefighter aangeschaft voor 3 laptops account aangemaakt licentie zichtbaar maar programma kunnen downloaden ho maar...
Gaat lekker zo jongens bij Avast daar. in januari al gekloot met een professionele licentie van Avast mobile security met ook al zo'n wazige instructie en nu dit weer?
Een volgende antivirus pakket met laptop schoonmaak en een mobile versie van een meer helderder bedrijf vrees ik want dit kost ongelofelijk veel gekloot en tijd.

Offline Eddy

  • Avast Evangelist
  • Maybe Bot
  • ***
  • Posts: 31079
  • Watching (over?) you
    • Malware removal, Biljart and other things.
Re: Grime fighter
« Reply #3 on: June 03, 2015, 03:46:26 PM »
Er is niets moeilijks aan.
Gewoon vinkje plaatsen voor GrimeFighter en het wordt vanzelf gedownload.

Offline HDJr57

  • Newbie
  • *
  • Posts: 8
Re: Grime fighter
« Reply #4 on: June 04, 2015, 06:37:48 AM »
Beste Eddy,

Thnx voor je reactie, edoch ik heb overal gekeken en ook via programma's en onderdelen voor mijn avast online security aangepast zodat grimefighter het zou kunnen doen, maar geen mogelijkheid tot verder aanvinken van het programma kunnen ontdekken
(Windows 7 Home Servicepack 1, dell XPS 17) Misschien is er iemand die mij nog even wat verder zou kunnen helpen. Alvast ijn dank.

Offline HDJr57

  • Newbie
  • *
  • Posts: 8
Re: Grime fighter
« Reply #5 on: July 21, 2015, 01:15:07 AM »
Mijn probleem is keurig opgelost door avast support. Grimefighter bleef onvindbaar/niet-installeerbaar. Een snelle correcte refund in de vorm van het verlengen van mijn avast internet security. Helemaal top!

REDACTED

  • Guest
Re: Grime fighter
« Reply #6 on: August 06, 2015, 03:08:02 AM »
Ik heb betaald voor avast internet security, maar geen licentie..ook nooit voor betaald...grimefighter.
Jammer joh...grimefighter zit ineens op m'n laptop en start sneller op dan een lichtflits en brengt mijn laptop onder narcose.....niets, maar ook echt niets , boot cd , usb stick , 9 miljoen keer esc indrukken bij opstarten...doet iets.
Laptop volledig dood...........zo ook de medewerkers van Avast zelf, die met zogenaamde oplossingen komen, die geen van alle werken, en dus  gekozen hebben om maar helemaal niet meer te reageren , terwijl de problemen die door hun kutprogramma ,en mijn leven tot een hel maken,  zich maar blijven vermeerderen .
Als iemand een oplossing heeft.....buiten een nieuwe laptop kopen.....zie ik dit heel graag tegemoet.
Met de vriendelijke groeten...Peet Vermeulen.

Offline Rednose

  • Pirate Party Member
  • Avast Überevangelist
  • Massive Poster
  • *****
  • Posts: 3739
  • Bits of Freedom : https://www.bof.nl
    • Nederlandstalig Avast! forum
Re: Grime fighter
« Reply #7 on: August 07, 2015, 04:20:30 AM »
Hoi Peet ( Of Peter ? ),

Welke Windows versie gebruik je, en is het 32 of 64 bits ?
Ik kan onze beste expert essexboy om hulp vragen, maar hij spreekt Engels.
Is dat een een probleem ?

En als je een probleem met een licentie hebt kan je een Ticket aanmaken : https://support.avast.com

Groetjes, Red.
OS: Win 10 / iOS 17 / Debian 12 / Tails 5
Real Time: Avast Premium Security
On Demand: Malwarebytes
VPN: NordVPN ( NordLynx ) with Threat Protection ( Lite )