Author Topic: Grimefighter  (Read 2472 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline peter.d

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 28
Grimefighter
« on: August 14, 2015, 01:13:28 AM »
Afgelopen 6 juli heb ik een ticket naar Avast gestuurd om een refund te krijgen omdat Grimefighter op mijn Laptop niet werkt.
Tot op heden geen enkele reactie van hen ontvangen maar wat nog erger is ook nog steeds geen refund.

Ik heb begrepen dat dit gemiddeld zo'n 3 weken duurt. Meer dan een maand verder is toch wel erg lang!

Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt? Zo ja, wat hebben jullie eraan gedaan?

Daarnaast zou ik graag willen weten wat het verschil is tussen een Internet Security en een Premier abonnement.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
« Last Edit: August 14, 2015, 01:16:53 AM by peter.d »

Offline neorej

  • Newbie
  • *
  • Posts: 12
Re: Grimefighter
« Reply #1 on: August 16, 2015, 07:09:43 PM »
Hello,

Ja, bij mij doet secureline het ook al weken niet meer, heb info gezocht maar wordt steeds doorgestuurd en dan hoor je er niks meer van...

Heb jij al een oplossing gevonden?

groet, zee

Offline peter.d

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 28
Re: Grimefighter
« Reply #2 on: August 24, 2015, 11:51:08 PM »
Hallo Zee,

Avast heeft mij inmiddels voorzien van Cleanup.

Ze hadden mijn 1e ticket nooit ontvangen. Dat geloof ik wel omdat ik voor mijn 2e ticket, betreffende de claim waarvoor ik nooit een refund had gehad, een bevestiging van Avast kreeg dat ze deze ontvangen hadden. Het probleem was daarna binnen 4 dagen opgelost. :D

Deze bevestiging heb ik voor mijn 1e ticket nooit ontvangen!

Dus zou ik als ik jou was een nieuwe ticket sturen. Als je precies doet wat er wordt gevraagd dan moet je een bevestiging ontvangen.

Succes. Peter
« Last Edit: August 25, 2015, 01:46:22 AM by peter.d »