Author Topic: automatische verlenging abonnement  (Read 5545 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

REDACTED

  • Guest
automatische verlenging abonnement
« on: December 24, 2015, 09:13:11 AM »
Hallo

Weet iemand hoe men het automatisch verlengen abonnement opzegt
deze is stilzwijgend verlengt is en van visa automatisch betaald


Vriendelijke Groeten

Offline Eddy

  • Avast Evangelist
  • Maybe Bot
  • ***
  • Posts: 31080
  • Watching (over?) you
    • Malware removal, Biljart and other things.
Re: automatische verlenging abonnement
« Reply #1 on: December 24, 2015, 11:21:22 AM »
Voordat je iets vraagt...

Kijk eerst even in de FAQ en blogs op de website.
Zoek ook eerst even op dit webboard.
Vragen zoals deze zijn al vele malen beantwoord.

https://www.avast.com/faq.php?article=AVKB126

REDACTED

  • Guest
Re: automatische verlenging abonnement
« Reply #2 on: January 04, 2016, 11:09:44 PM »
Beste ook al kijk ik in de blogs krijg ik het niet
maar u antwoord en link geprobeerd via avast.nexway.com
staat er inloggen email en wachtwoord als melding verkeerd dan maar nieuw wachtwoord aan vragen hij kent mijn email adres niet
dus ik zal waarschijnlijk deze automatische opdracht via visa moeten blokkeren via bank
of ziet u nog een andere uitweg

Offline Eddy

  • Avast Evangelist
  • Maybe Bot
  • ***
  • Posts: 31080
  • Watching (over?) you
    • Malware removal, Biljart and other things.
Re: automatische verlenging abonnement
« Reply #3 on: January 05, 2016, 12:53:37 AM »
Was het Nexway welke de transactie heeft afgehandeld of wat het Digital River ?

REDACTED

  • Guest
Re: automatische verlenging abonnement
« Reply #4 on: February 01, 2016, 11:42:18 AM »
ik zit met hetzelfde, ik gebruik avast niet meer sinds oktober 15 ivm crash laptop dochter daarvoor moest ik avast verwijderen en ik vind het ook geen fijn programma dus heb dezelfde virusscanner als ikzelf gebruik erop gezet bij mijn dochter. Nu zag ik bij PayPal staan dat automatische verlenging aanstaat dus dit heb ik daar uitgezet. Aangezien je het avastprogramma op je pc moet hebben om het daar in uit te zetten is dit voor mij nu niet mogelijk. Ik vind het wel raar dat je dit niet op je eigen pagina op internet bij AVAST kunt doen.
Nu las ik bovenstaand en volg de instructie zoals boven gemeld, maar ook Nexway kent mijn emailadres niet terwijl zij toch echt mij de factuur en bevestiging betaling hebben opgestuurd. Tevens vind ik het ook erg klantonvriendelijk dat automatische verlenging met een vinkje automatisch is aangevinkt en om het vervolgens terug te kunnen draaien je uren op zoek moet gaan om het ongedaan te kunnen maken. Ik heb nexway 2x een mail gestuurd vandaag, ik zag te laat dat je alleen maar in het Engels of Frans en enkele andere buitenlandse talen kunt bereiken dus ook nog maar een Engelse versie voor de zekerheid verzonden. Helaas is Avast niet de enige waar het zo lastig is, hetzelfde gebeurde ook bij Mc. Afee (laptop andere dochter)deze hadden zonder waarschuwing het geld al van mijn rekening gehaald. Na de grootste schok, abonnement van 20,- werd automatisch 89,95 van mijn rekening gehaald, heb ik ze gebeld en vriendelijk gevraagd of ze het terug wilden storten omdat ik geen gebruik meer wenste te maken van hun diensten, ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en het werd meteen teruggestort gelukkig. Maar ook bij McAfee is het superlastig te vinden waar je nu moet zijn en hoe je het kunt terugdraaien.
Nou maar hopen dat het hier ook goed gaat, mijn automatische verlenging staat op 31-03-2016 hopelijk ben ik nog op tijd.

Offline Eddy

  • Avast Evangelist
  • Maybe Bot
  • ***
  • Posts: 31080
  • Watching (over?) you
    • Malware removal, Biljart and other things.
Re: automatische verlenging abonnement
« Reply #5 on: February 01, 2016, 02:47:07 PM »
Quote
Aangezien je het avastprogramma op je pc moet hebben om het daar in uit te zetten is dit voor mij nu niet mogelijk.
Nee, je hoeft avast niet geïnstalleerd te hebben om het te veranderen zoals je duidelijk kan zien in de link die ik gegeven heb.
Quote
Tevens vind ik het ook erg klantonvriendelijk dat automatische verlenging met een vinkje automatisch is aangevinkt
Nee, dat is het niet. Kijk zelf maar. https://www.avast.com/store > pc/laptop > klik op b.v. avast pro > get it now > buy now Zoals heel duidelijk te zien is, is het niet standaard aangevinkt.

Dingen zoals dit zijn helemaal niet moeilijk te vinden, tenzij je niet weet hoe je moet zoeken.
In raadt je aan hier eens te kijken > http://www.googleguide.com/