Author Topic: Tablet doet niets meer na verwijderen battery saver  (Read 2786 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

REDACTED

  • Guest
Tablet doet niets meer na verwijderen battery saver
« on: August 24, 2016, 11:49:06 AM »
Heb 2 maand terug n nieuwe tablet gekocht, medion lifetab model p7332 (android). Heb hem bijna 1 week in gebruik gehad. Had avast battery saver geinstalleerd om het uiterste uit mn batterij te halen. Maar snapte dr maar helemaal niets van en heb hem verwijderd en sindsdien doet mn tablet niets meer. Resetten gaat niet echt omdat er geen resetknop op zit. Heb het toestel nu dus 2 maand liggen en kan er niets maar dan ook echt niets mee, beetje jammer aangezien hij hagelnieuw is.

Enig idee wat te doen om hem weer aan de praat te krijgen? Heb hem wel aan mijn google account gekoppeld. Maar daar heb ik nu niets aan.

Offline Eddy

  • Avast Evangelist
  • Maybe Bot
  • ***
  • Posts: 31079
  • Watching (over?) you
    • Malware removal, Biljart and other things.
Re: Tablet doet niets meer na verwijderen battery saver
« Reply #1 on: August 24, 2016, 12:02:17 PM »
Houd de power button eens een paar second ingedrukt.
Bij veel tablets krijg je dan de optie om een harde reset uit te voeren in het Android setup scherm.

Als dat niet werkt, gewoon ermee terug gaan naar de winkel (Aldi?) en hun het op laten lossen.
Je hebt er tenslotte garantie op.

Natuurlijk zeggen dat hij ineens niet meer aan wilde en verders niets he ;)

REDACTED

  • Guest
Re: Tablet doet niets meer na verwijderen battery saver
« Reply #2 on: August 24, 2016, 01:22:22 PM »
Thanx voor je reactie  :-*

net nogmaals poging gedaan om hem op te laden....maar zelfs dan lijkt de tablet zo dood als een pier te zijn.

Dan er maar mee terug, aldi ja, dit is mn 2e lifetab, de vorige was de usbaansluiting kapoetskie, toch maar mn centjes terug vragen en voor mij geen medion meer. Leuk spul maar voor mij lijkt er een vloek op te zitten  :-\

Offline Eddy

  • Avast Evangelist
  • Maybe Bot
  • ***
  • Posts: 31079
  • Watching (over?) you
    • Malware removal, Biljart and other things.
Re: Tablet doet niets meer na verwijderen battery saver
« Reply #3 on: August 24, 2016, 01:39:05 PM »
Medion is over het algemeen redelijk tot goed.
Lijkt erop dat je gewoon pech hebt met deze twee.
Lullig, maar het kan gebeuren.

Zo had ik 2 weken geleden een splinternieuwe printer ontvangen.
Was geen enkele beweging in de cartridge slee te krijgen.
Nergens een beschadiging te zien, ook niet aan/op de verpakking.
Tja, dat verwacht je ook niet.

REDACTED

  • Guest
Re: Tablet doet niets meer na verwijderen battery saver
« Reply #4 on: August 24, 2016, 01:44:27 PM »
Sja oke...dit zijn de kinderziektes van goedkope merken of ik ben gewoon een pechvogel  :o

En als ik een ander goedkoop merk aanschaf zal ik misschien hetzelfde kunnen verwachten. In die korte tijd was ik wel erg blij met mn toestel.

Ik zie wel, als ze toevallig een ander toestel hebben liggen die geruild kan worden dan neem ik die wel, en anders alsnog maar mn geld terug.

Offline Eddy

  • Avast Evangelist
  • Maybe Bot
  • ***
  • Posts: 31079
  • Watching (over?) you
    • Malware removal, Biljart and other things.
Re: Tablet doet niets meer na verwijderen battery saver
« Reply #5 on: August 24, 2016, 02:32:52 PM »
Je bent gewoon een pechvogel.
Ik heb jarenlang een technische reparatie service gehad en heel wat verschillende merken voorbij zien komen.
Medion kwam net zo vaak langs als andere merken, dus wat dat betreft is er geen verschil.

Goedkoper wil niet zeggen dat de qualiteit minder is.
Voor een bekende naam betaal je gewoon meer.
Dat is altijd al zo geweest.
Voor tv's van b.v. Aristona, Blaupunkt e.d. betaalde je minder dan voor een Philips,maar als je ze openmaakte dan waren ze exact hetzelfde van binnen en de onderdelen kwamen gewoon bij Philips vandaan.

Ik hoop dat je een goed werkend toestel krijgt want je hebt hem tenslotte gekocht omdat je hem wilt hebben/gebruiken.