Author Topic: AVAST MAC SECURITY EN AVAST SECURE LINE VPN  (Read 2475 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

REDACTED

  • Guest
AVAST MAC SECURITY EN AVAST SECURE LINE VPN
« on: August 30, 2016, 06:54:45 PM »
L.S. (REDNOSE of anderen),

Ik heb bovenstaande 2 producten op mijn MacBook Pro en lop vandaag tegen 2 problemen aan:

1. Sinds vanmorgen kon ik niet meer terecht op een bepaalde website. Dit heb ik al eens eerder gehad (een jaar geleden) en toen bleek dat AVAST ge-update was en er iets veranderd was waardoor de SSL van een bank niet meer geaccepteerd was. Een expert heeft dit voor mij hersteld. Na lang zoeken is hem dat gelukt. Hij gaf toen aan dat er onlangs een update geweest was van AVAST VPN. . .

2. Op mijn zoektocht naar een oplossing voor vraag 1., stond mijn MacSecurity op groen en INEENS op rood! Hoe kan dit? Hebben beide problemen met elkaar te maken?

Graag advies hoe dit op te lossen.

PS: ben niet in de buurt van die expert anders kon ik het hem eventueel vragen en daarom val ik dit forum lastig. . .

REDACTED

  • Guest
Re: AVAST MAC SECURITY EN AVAST SECURE LINE VPN
« Reply #1 on: August 30, 2016, 07:01:20 PM »
Aanvulling bij 1.: of wellicht was de oorzaak dat het een MacSecurity-update was...; ben niet zo technisch dus sorry als ik iets heel doms zeg.
« Last Edit: August 30, 2016, 07:06:48 PM by hansmpl »

REDACTED

  • Guest
Re: AVAST MAC SECURITY EN AVAST SECURE LINE VPN
« Reply #2 on: August 30, 2016, 07:28:01 PM »
NOU, weet niet WÀT het geweest is, maar ik heb MacSecurity ingelogd en al mijn schilden gedeactiveerd en vervolgens weer geactiveerd en NU WERKT ALLES WEER!!!

TOPIC GESLOTEN, tenzij iemand mij kan uitleggen wat er nou steeds (2x) fout gaat en hoe dit voorkomen kan worden... Ciao!!!

Offline Eddy

  • Avast Evangelist
  • Maybe Bot
  • ***
  • Posts: 31080
  • Watching (over?) you
    • Malware removal, Biljart and other things.
Re: AVAST MAC SECURITY EN AVAST SECURE LINE VPN
« Reply #3 on: August 30, 2016, 07:32:42 PM »
Kijk eens in de avast log bestanden.
Wellicht dat er iets instaat over wat het probleem geweest zou kunnen zijn.