Author Topic: Wachtwoorden synchronizeren  (Read 2793 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

REDACTED

  • Guest
Wachtwoorden synchronizeren
« on: September 30, 2016, 11:17:25 PM »
Ik heb Avast Wachtwoorden geïnstalleerd op mijn PC en mijn smartphone.

De instructies om te synchronizeren met "mijn kluis" zeggen dat je toelating moet geven via een reeds bestaand apparaat; ik krijg die instructie zowel op mijn PC als op mijn smartphone. Op mijn smartphone krijg ik bovendien een verificatiecode, maar ik zie in de toepassing op mijn PC nergens een scherm om die code in te brengen.
Kortom: om te activeren verwijst de PC naar de telefoon en omgekeerd; dit is dus een straatje zonder eind.
Ik zie trouwens nergens een link naar die kluis; de wachtwoorden worden zowel op pc als telefoon lokaal opgeslagen. Geen mogelijkheid tot synchronisatie blijkbaar.

In "myavast" zie ik evenmin ergens een toegang tot die "zonderlinge" kluis.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Bedankt   

Offline Luukjr

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 276
Re: Wachtwoorden synchronizeren
« Reply #1 on: October 01, 2016, 08:00:11 AM »
Ik heb Avast Wachtwoorden geïnstalleerd op mijn PC en mijn smartphone.

De instructies om te synchronizeren met "mijn kluis" zeggen dat je toelating moet geven via een reeds bestaand apparaat; ik krijg die instructie zowel op mijn PC als op mijn smartphone. Op mijn smartphone krijg ik bovendien een verificatiecode, maar ik zie in de toepassing op mijn PC nergens een scherm om die code in te brengen.
Kortom: om te activeren verwijst de PC naar de telefoon en omgekeerd; dit is dus een straatje zonder eind.
Ik zie trouwens nergens een link naar die kluis; de wachtwoorden worden zowel op pc als telefoon lokaal opgeslagen. Geen mogelijkheid tot synchronisatie blijkbaar.

In "myavast" zie ik evenmin ergens een toegang tot die "zonderlinge" kluis.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Bedankt

Hier meer info. https://www.avast.com/faq.php?article=AVKB255#idt_04
OS: Windows 10 Home
Soft: Avast Premium Security  / Avast Cleanup / Malwarebytes Premium

REDACTED

  • Guest
Re: Wachtwoorden synchronizeren
« Reply #2 on: October 01, 2016, 09:36:00 PM »
Bedankt voor de nuttige tip.