Author Topic: avast internet securityI  (Read 3175 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

REDACTED

  • Guest
avast internet securityI
« on: July 18, 2017, 09:04:16 PM »
I wish to buy a new laptop, but then i have avast internet security set up back there. My subsccription is not yet at an and. Do I need to pay again for a whole year or will my subscription works without problems on my new laptop? With best regards. c bastiaens

Offline Eddy

  • Avast Evangelist
  • Maybe Bot
  • ***
  • Posts: 31079
  • Watching (over?) you
    • Malware removal, Biljart and other things.
Re: avast internet securityI
« Reply #1 on: July 18, 2017, 09:33:03 PM »
Dit is een nederlandstalig forum.

REDACTED

  • Guest
Re: avast internet securityI
« Reply #2 on: July 19, 2017, 09:24:26 AM »
Dit is een nederlandstalig forum.
[/quote
sorry ik had al eens in het nederlands iets geschreven naar avast maar dan kreeg ik antwoord dat ze me niet verstonden dus daarom : even mijn vraag terug. Ik had problemen met met laptop en wil een nieuwe kopen. Maar nu heb ik ondertussen een herstelling gedaan en ja mijn avast account staat er niet meer op en ik ben nog aan het betalen! Hoe moet ik die licenties nu terug op mijn oude en later op mijn nieuwe laptop zetten.]

Offline Luukjr

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 276
Re: avast internet securityI
« Reply #3 on: July 20, 2017, 10:25:41 AM »
Dit is een nederlandstalig forum.
[/quote
sorry ik had al eens in het nederlands iets geschreven naar avast maar dan kreeg ik antwoord dat ze me niet verstonden dus daarom : even mijn vraag terug. Ik had problemen met met laptop en wil een nieuwe kopen. Maar nu heb ik ondertussen een herstelling gedaan en ja mijn avast account staat er niet meer op en ik ben nog aan het betalen! Hoe moet ik die licenties nu terug op mijn oude en later op mijn nieuwe laptop zetten.]

zie: https://forum.avast.com/index.php?topic=201417.0
OS: Windows 10 Home
Soft: Avast Premium Security  / Avast Cleanup / Malwarebytes Premium