Author Topic: automatisch verlegen  (Read 3255 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

REDACTED

  • Guest
automatisch verlegen
« on: May 14, 2017, 10:48:45 AM »
Hallo, Als het goed is heb ik automatisch verlegen uitgezet van de betaalde versie, maar tot heden nog steeds geen bevestiging mail ontvangen. Is het wel goed gegaan niet dat er dadelijk geld van mijn rekening word gehaald?

Offline Eddy

  • Avast Evangelist
  • Maybe Bot
  • ***
  • Posts: 31080
  • Watching (over?) you
    • Malware removal, Biljart and other things.
Re: automatisch verlegen
« Reply #1 on: May 14, 2017, 11:29:18 AM »
Je kan in je account zien of auto-renewal aan of uit staat.

REDACTED

  • Guest
Re: automatisch verlegen
« Reply #2 on: June 12, 2017, 02:22:57 PM »
Ik krijg een melding dat mijn Visacard zal gedebuteerd worden voor en verlenging...Ik kan echter niet naar mijn account gaan bij Alvast, vermist ik sinds een 8-tal maanden veranderd ben van e-mailadres. De aankondiging van die verlenging is dus ook naar dit oude mailadres gestuurd, zodat ik geen enkele actie kan ondernemen om al dan niet het vinkje uit te schakelen. Als ik wil inloggen kent avast mijn mailadres niet (uiteraard), maar ik kan ook geen nieuw paswoord aanvragen vermits dit gestuurd wordt naar het mail adres waar ik geen toegang meer heb....Inloggen als nieuwe gebruiker kan wel, maar dan kan ik mijn producten niet vinden...Ik ga de betaling via creditcard alvast laten blokkeren.

Offline Eddy

  • Avast Evangelist
  • Maybe Bot
  • ***
  • Posts: 31080
  • Watching (over?) you
    • Malware removal, Biljart and other things.
Re: automatisch verlegen
« Reply #3 on: June 12, 2017, 02:26:27 PM »
Je moet in dit geval contact opnemen met avast en vragen om de dingen te veranderen.
https://support.avast.com