Author Topic: Ik wil de koopovereenkomst voor een licensie van avast ontbinden, hoe moet dit?  (Read 4682 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

REDACTED

  • Guest
Ik was een maand geleden in de veronderstelling dat ik avast een maand lang kon proberen en dat ik daarna kon kiezen om een betaalde licensie te overwegen of niet. Echter is er nu na een maand automatisch 39,99 afgeschreven via mijn paypall rekening, natuurlijk zal de ik kleine lettertjes blijkbaar over het hoofd hebben gezien. Echter lijkt het me normaal om deze koopovereenkomst gewoon terug te kunnen draaien. Want ik ben helemaal niet van plan om het programma de komende jaren te gebruiken.

Weet iemand hoe ik dit kan realiseren?

Offline Eddy

  • Avast Evangelist
  • Maybe Bot
  • ***
  • Posts: 31079
  • Watching (over?) you
    • Malware removal, Biljart and other things.
https://www.avast.com/faq.php?article=AVKB24

Er zijn helemaal geen kleine lettertjes.
Er wordt heel duidelijk aangegeven dat na de maand het automatisch een abbonement wordt als je niet op tijd de automatisch verlenging uitschakeld.

REDACTED

  • Guest
ook ik wil mijn abbonnementen geld terug ,daar dit product niet doet wat het aangeeft ,laptop twee maal helemaal vast door Avast !en dat niet alleen je moet een helderziende zijn om te kunnen reageren naar Avast Abonnementen ,schandalig dit .zo complex! dat zelfs RADAR jullie niet kunnen lokaliseren ,waar lijkt dit op !ik wil zo snel mogelijk mijn bedrag terruggestord zien  Josephine Game !

Offline Eddy

  • Avast Evangelist
  • Maybe Bot
  • ***
  • Posts: 31079
  • Watching (over?) you
    • Malware removal, Biljart and other things.
En wat doet het dan niet volgens jou ?
Waarom denk je dat avast het probleem was bij het vastlopen van je laptop en niet iets anders ?

Er is helemaal geen helderziendheid voor nodig om contact op te nemen met avast of 1 van de payment processing bedrijven.

Als de lui van RADAR avast niet kunnen vinden zijn het wel een stelletje hele grote dombo's.
Er is niets moeilijks aan om naar de website van avast te gaan en op kontakt te klikken.

Overigens heb je enkel recht op geld terug als je er binnen 30 dagen na betaling om vraagt.

REDACTED

  • Guest
hoi hoe doe ik het juist een teruggave aanvragen .
heb bij PayPal al verandert .
toen ik die e-mail gehad heb , heb ik direkt alles aangepast en zou mijn betaling niet door gaan . maar toch is die 39 euro van mijn rekening gegaan .

Offline Luukjr

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 276
hoi hoe doe ik het juist een teruggave aanvragen .
heb bij PayPal al verandert .
toen ik die e-mail gehad heb , heb ik direkt alles aangepast en zou mijn betaling niet door gaan . maar toch is die 39 euro van mijn rekening gegaan .

Verzoek om terugbetaling: https://support.avast.com/support/tickets/new?form=11
Contact Sales: https://support.avast.com/support/tickets/new?form=1
OS: Windows 10 Home
Soft: Avast Premium Security  / Avast Cleanup / Malwarebytes Premium

Offline Eddy

  • Avast Evangelist
  • Maybe Bot
  • ***
  • Posts: 31079
  • Watching (over?) you
    • Malware removal, Biljart and other things.
Dank Luuk voor het antwoorden.
Ik "mocht" de afgelopen 3 weken in het ziekenhuis doorbrengen en kon dus niet reageren :(