Author Topic: Cleanup premium probleem  (Read 4107 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

REDACTED

  • Guest
Cleanup premium probleem
« on: August 27, 2017, 02:23:49 PM »
Telkens ik een cleanup doe, zowel op laptop als op desktop, krijg ik een melding dat er iets fout ging en dat ik later terug moet proberen. Dit is reeds geruime tijd zo. Zijn er gebruikers die hetzelfde ervaren ? Is er iemand die weet wat er aan de hand is ?

Offline Eddy

  • Avast Evangelist
  • Maybe Bot
  • ***
  • Posts: 31079
  • Watching (over?) you
    • Malware removal, Biljart and other things.
Re: Cleanup premium probleem
« Reply #1 on: August 27, 2017, 02:48:55 PM »
Wat zegt het logboek ervan ?

REDACTED

  • Guest
Re: Cleanup premium probleem
« Reply #2 on: August 27, 2017, 03:09:27 PM »
Geen idee. Hoe/waar kan ik dat ergens zien ?

Offline Luukjr

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 276
Re: Cleanup premium probleem
« Reply #3 on: August 27, 2017, 03:55:41 PM »
Telkens ik een cleanup doe, zowel op laptop als op desktop, krijg ik een melding dat er iets fout ging en dat ik later terug moet proberen. Dit is reeds geruime tijd zo. Zijn er gebruikers die hetzelfde ervaren ? Is er iemand die weet wat er aan de hand is ?

Heb je wel de laatste versie van het Avast programma (17.5.2303) binnengehaald? Het probleem doet zich al geruime tijd voor begrijp ik. Misschien even updaten? En als het probleem dan nog niet is opgelost even contact opnemen met Avast Support.
OS: Windows 10 Home
Soft: Avast Premium Security  / Avast Cleanup / Malwarebytes Premium

REDACTED

  • Guest
Re: Cleanup premium probleem
« Reply #4 on: August 27, 2017, 07:54:15 PM »
Ja hoor. Ik heb de recentste versie van Avast (17.5.2303). Met geruime tijd bedoel ik enkele weken. Cleanup premium is ook niet iets dat je dagelijks gebruikt en daarom besloot ik af te wachten.  Het is trouwens niet de eerste keer dat er problemen zijn met Cleanup premium. In het verleden liep die ook al wel eens mank.