Author Topic: Avast geeft verkeerde valuta weer  (Read 3071 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

REDACTED

  • Guest
Avast geeft verkeerde valuta weer
« on: November 03, 2017, 09:57:31 PM »
Ik heb een Engelse Windows 10 Pro met een Engelse versie van Avast maar die geeft de bedragen in Britse ponden weer. Ik heb in Windows 10 al lopen spitten naar de valuta instellingen maar daar staat ie gewoon op Euro zoals u op de screenshot kunt zien. Heb al in de instellingen van Avast lopen zoeken maar kan daar niks vinden om dat aan te passen en ik zeg alvast dit; Ik VERDOM het om Avast op Nederlands te zetten als dat de enige oplossing is. Valuta zou niet aan taal gekoppeld moeten zijn!

Offline Luukjr

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 275
Re: Avast geeft verkeerde valuta weer
« Reply #1 on: January 07, 2018, 04:13:02 PM »
Ik heb een Engelse Windows 10 Pro met een Engelse versie van Avast maar die geeft de bedragen in Britse ponden weer. Ik heb in Windows 10 al lopen spitten naar de valuta instellingen maar daar staat ie gewoon op Euro zoals u op de screenshot kunt zien. Heb al in de instellingen van Avast lopen zoeken maar kan daar niks vinden om dat aan te passen en ik zeg alvast dit; Ik VERDOM het om Avast op Nederlands te zetten als dat de enige oplossing is. Valuta zou niet aan taal gekoppeld moeten zijn!

In de safezone browser van Avast kan je de valuta instelling aanpassen naar jou wens. Even kijken onder instellingen.
OS: Windows 10 Home
Soft: Avast Premium Security  / Avast Cleanup / Malwarebytes Premium