Author Topic: Niet bijwerken van virus & programma  (Read 3665 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

REDACTED

  • Guest
Niet bijwerken van virus & programma
« on: February 07, 2018, 07:26:37 AM »
Geachte,

Mijn licenties zijn bijna afgelopen en het is prachtig dat jullie mij er aan herinneren......  Ik heb al eens een mail gestuurd vorig jaar in de loop van de maand November omdat mijn programma en virussen niet meer geupdate worden mijn programma sinds 09 November en de virussen sinds 22 November.  https://prnt.sc/iatlg0  hier het bewijs screenshot.

Ik ben dis NIET beschermd al hoewel ik er wel voor betaal.........

Aangezien er niet op mijn mail wordt gereageerd plaats ik dit dan maar op de forum en hoop ik dat jullie dit rechtzetten en mij een voorstel doen van tegemoetkoming.

Indien geen reactie zal ik verder moeten gaan en ben ik verplicht een andere virusbescherming aan te kopen.

Ik verwacht per kerende uw antwoord.

Richard Bussé

Offline Luukjr

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 276
Re: Niet bijwerken van virus & programma
« Reply #1 on: February 07, 2018, 07:52:40 PM »
Geachte,

Mijn licenties zijn bijna afgelopen en het is prachtig dat jullie mij er aan herinneren......  Ik heb al eens een mail gestuurd vorig jaar in de loop van de maand November omdat mijn programma en virussen niet meer geupdate worden mijn programma sinds 09 November en de virussen sinds 22 November.  https://prnt.sc/iatlg0  hier het bewijs screenshot.

Ik ben dis NIET beschermd al hoewel ik er wel voor betaal.........

Aangezien er niet op mijn mail wordt gereageerd plaats ik dit dan maar op de forum en hoop ik dat jullie dit rechtzetten en mij een voorstel doen van tegemoetkoming.

Indien geen reactie zal ik verder moeten gaan en ben ik verplicht een andere virusbescherming aan te kopen.

Ik verwacht per kerende uw antwoord.

Richard Bussé
Je bent niet erg duidelijk, om welk product gaat het?  Avast Security, Avast Premier, CleanUp etc. Voor Windows, Mac, Android? Je screenshot heeft niets met Avast te maken.
OS: Windows 10 Home
Soft: Avast Premium Security  / Avast Cleanup / Malwarebytes Premium