Author Topic: Verwisseling pc/mobiel  (Read 7798 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline jacces

  • Newbie
  • *
  • Posts: 8
Verwisseling pc/mobiel
« on: January 18, 2019, 10:56:11 AM »
Mijn pc geeft aan dat avast geactiveerd is na verlenging en is ook betaald. Krijg nu steeds de melding dat ik moet activeren om van de korting te profiteren. In mijn acount word aangegeven dat mijn adroid is geactiveerd en mijn pc verlengd moet worden. Ik heb vanwege problemen met avast passwords even de avast internet security op mijn mobiel gehad om te kijken of er problemen waren en deze ook weer verwijderd.
Het lijkt erop dat avast nu denkt dat ik mobiel avast gebruik, maar in werkelijkheid is avast internet security op pc geïnstalleerd.

Weet niet wat ik kan doen nu, alle hulp is welkom.

Offline Luukjr

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 276
Re: Verwisseling pc/mobiel
« Reply #1 on: January 18, 2019, 05:56:28 PM »
Mijn pc geeft aan dat avast geactiveerd is na verlenging en is ook betaald. Krijg nu steeds de melding dat ik moet activeren om van de korting te profiteren. In mijn acount word aangegeven dat mijn adroid is geactiveerd en mijn pc verlengd moet worden. Ik heb vanwege problemen met avast passwords even de avast internet security op mijn mobiel gehad om te kijken of er problemen waren en deze ook weer verwijderd.
Het lijkt erop dat avast nu denkt dat ik mobiel avast gebruik, maar in werkelijkheid is avast internet security op pc geïnstalleerd.

Weet niet wat ik kan doen nu, alle hulp is welkom.

Ik begrijp dat je het product avast mobile van je pc wil verwijderen. Dat doe je als volgt:
- log in op https://myavast.com
- klik op alle apparaten
- daar zie je een beeldschermpje  en gebruikersnaam-PC. Als je daarop klikt kom je bij instellingen.
Vervolgens verwijder je het product uit je account.

Succes.
« Last Edit: January 18, 2019, 06:10:54 PM by Luukjr »
OS: Windows 10 Home
Soft: Avast Premium Security  / Avast Cleanup / Malwarebytes Premium

Offline jacces

  • Newbie
  • *
  • Posts: 8
Re: Verwisseling pc/mobiel
« Reply #2 on: January 20, 2019, 02:40:29 PM »
Heb avast mobiel verwijderd uit account. Mijn pc word wel weergegeven in mijn avast account, deze blijft aangeven dat pc offline is. Heb een mail naar helpdesk van avast gestuurd paar dagen geleden daar heb ik nog steeds geen antwoord van terug gekregen.
Passwords werkt wel moet alleen iedere keer hoofdwachtwoord invullen hoewel hij gekoppeld is aan mobiel om te ontgrendelen. Altijd goed gegaan totdat ik in december avast internet mobiel een keer wou uitproberen en deze ook weer verwijderd heb. Virusscanner werkt op pc zegt ook dat licentie geldig is, in mijn avast account geeft ie steevast aan dat ik moet verlengen en dat pc offline is.
Heb vanaf december problemen met avast internet security alsook met avast passwords, dit moet echt niet te lang gaan duren begin het spuugzat te worden.

Offline Luukjr

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 276
Re: Verwisseling pc/mobiel
« Reply #3 on: January 20, 2019, 03:32:36 PM »
Heb avast mobiel verwijderd uit account. Mijn pc word wel weergegeven in mijn avast account, deze blijft aangeven dat pc offline is. Heb een mail naar helpdesk van avast gestuurd paar dagen geleden daar heb ik nog steeds geen antwoord van terug gekregen.
Passwords werkt wel moet alleen iedere keer hoofdwachtwoord invullen hoewel hij gekoppeld is aan mobiel om te ontgrendelen. Altijd goed gegaan totdat ik in december avast internet mobiel een keer wou uitproberen en deze ook weer verwijderd heb. Virusscanner werkt op pc zegt ook dat licentie geldig is, in mijn avast account geeft ie steevast aan dat ik moet verlengen en dat pc offline is.
Heb vanaf december problemen met avast internet security alsook met avast passwords, dit moet echt niet te lang gaan duren begin het spuugzat te worden.

Je kan Avast natuurlijk ook even helemaal verwijderen van je PC en opnieuw beginnen.

Hiermee verwijder je het: https://www.avast.com/nl-nl/uninstall-utility

Opnieuw installeren: http://files.avast.com/iavs9x/avast_internet_security_setup.exe

Mocht je je licentiesleutel kwijt zijn, hiermee vraag je het opnieuw op https://www.avast.com/nl-nl/resend-license-paid.php

Dit heb je waarschijnlijk al gelezen: https://support.avast.com/nl-nl/article/Mobile-Passwords-FAQ/




OS: Windows 10 Home
Soft: Avast Premium Security  / Avast Cleanup / Malwarebytes Premium

Offline jacces

  • Newbie
  • *
  • Posts: 8
Re: Verwisseling pc/mobiel
« Reply #4 on: January 20, 2019, 09:32:57 PM »
Eerste keer verwijderen en opnieuw installeren had ik weer precies het zelfde. Alle stappen herhaald en na enkele fout meldingen verder eindelijk het programma werkend gekregen zoals ik het altijd gewend was.

Dankjewel Luukjr,
dankzij jou advies ben ik doorgegaan, stond op het punt om alles te verwijderen en iets anders te installeren.

Offline jacces

  • Newbie
  • *
  • Posts: 8
Re: Verwisseling pc/mobiel
« Reply #5 on: January 21, 2019, 12:13:19 PM »
Het heeft nog geen dag gewerkt. Bij deze gaat avast voorgoed van mijn pc. Heb 2x geprobeerd via avast ondersteuning te krijgen daar word niet op gereageerd door avast. Heb nog 2 licenties lopen voor een jaar die ik nu verspeel, liever dat dan verder blijven aanmodderen.

Groet Jac

Offline Luukjr

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 276
Re: Verwisseling pc/mobiel
« Reply #6 on: January 21, 2019, 10:23:33 PM »
Het heeft nog geen dag gewerkt. Bij deze gaat avast voorgoed van mijn pc. Heb 2x geprobeerd via avast ondersteuning te krijgen daar word niet op gereageerd door avast. Heb nog 2 licenties lopen voor een jaar die ik nu verspeel, liever dat dan verder blijven aanmodderen.

Groet Jac
Dat is wel erg snel de handdoek in de ring gooien, en zonde van je geld. Ik kan mij niet voorstellen dat Avast hier het probleem is. Was de firewall-instelling wel goed, was Windows Defender wel uitgeschakeld? Het was handig geweest als je had verteld welke Windows versie je gebruikt.
Heb je op het engelstalige deel van dit forum gezocht naar mogelijke oplossingen?
OS: Windows 10 Home
Soft: Avast Premium Security  / Avast Cleanup / Malwarebytes Premium