Author Topic: Reclame van Avast  (Read 8989 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Philip70

  • Newbie
  • *
  • Posts: 1
Reclame van Avast
« on: August 07, 2019, 11:35:43 AM »
Ik krijg soms mails van Avast met als titel:"wij willen u terug als klant".
Ze zijn me niet kwijt, want ik heb al jaren een premium licentie. Blijkbaar is de klanten administratie niet erg op orde.
Ik vind de aanbiedingen sowieso onoverzichtelijk en niet goedkoop. Hierdoor overzie iki niet goed meer wat voor licenties ik wel of niet heb. :-\

Offline Luukjr

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 276
Re: Reclame van Avast
« Reply #1 on: August 07, 2019, 07:53:21 PM »
Ik krijg soms mails van Avast met als titel:"wij willen u terug als klant".
Ze zijn me niet kwijt, want ik heb al jaren een premium licentie. Blijkbaar is de klanten administratie niet erg op orde.
Ik vind de aanbiedingen sowieso onoverzichtelijk en niet goedkoop. Hierdoor overzie iki niet goed meer wat voor licenties ik wel of niet heb. :-\
Je klacht is terecht Philip. Avast is niet meer het kleine bedrijf van weleer, maar een grote onderneming met aandeelhouders. Op zich is daar niets op tegen, het gevolg is echter dat je bestookt wordt met onzinnige popups en emails om maar zoveel mogelijk produkten van ze af te nemen.
Het overzicht van je licenties vind je als volgt: open avast, klik op Menu vervolgens op mijn licenties.
OS: Windows 10 Home
Soft: Avast Premium Security  / Avast Cleanup / Malwarebytes Premium

Offline cor.reiters

  • Newbie
  • *
  • Posts: 1
Re: Reclame van Avast
« Reply #2 on: December 22, 2020, 08:33:47 PM »
Om reclame te weren moet je eerst je eigen reclame eens bekijken , steeds weer aanbiedingen.
Als ik iets nieuws wil dan beslis ik dat zelf !!.
Ad-Block is ook altijd hiermee bezig, ik ben tevreden met mijn huidige abonnementen.

Cor Reiters