Author Topic: avast zegt, dat ik niet betaald heb, maar het geld is afgeschreven  (Read 12343 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline piet118

  • Newbie
  • *
  • Posts: 11
Ik heb op 09-12-2019 14:06  online als vervolg op mijn huidige- een nieuwe avast internetsecuritysuite  besteld en betaald. bestelnr : 43264178108 uw bankrekening NL44 DEUT 0496 2863 23
Bankafschriften bewijzen betaling. Heb ook een bevestigings email gekregen, met een INSTALLATIECODE !!. Die krijg je niet als er niet betaald is!!!!!!
Toch draait Avast  gewoon maar ff de levering terug en zegt onterecht, dat ik niet betaald heb. U beschuldigt mij onterecht van een soort Fraude?  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Waarom mailed u mij niet gewoon met uw vragen ipv met beschuldigingen?, dan kunnen we het oplossen. waarom deze false beschuldigingen, alsof ik op een of andere manier fraude heb gepleegd? is dat de Avast manier om met klanten om te gaan? Als er problemen zijn de klant maar ff  van fraude beschuldigen?
 
waar vind ik een klanten- emailadres, of webformulier?  zelfs als ik inlog op avast kan ik die niet vinden of bereiken. Er was een diep vesrtopt webformulier, maar dat is sinds 1 jan ook niet meer bereikbaar. Ik ga echt geen duur usa telefoonnumer bellen  hoor.

Wilt u eigenlijk wel klanten? of wilt u liever rust en jaagt graag klanten weg daarom door ze maar van alles te beschuldigen? ?

Ik krijg wel stapels reclame mails over wat u graag wilt verkopen, maar klantenservice ho maar.
 Ik wil op zijn minst uw excuses!!
 
hoe gaat Avast dit oplossen?  8 jan loopt mijn andere suite af........
 

Offline Luukjr

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 275
Re: avast zegt, dat ik niet betaald heb, maar het geld is afgeschreven
« Reply #1 on: January 01, 2020, 12:06:46 PM »
Ik heb op 09-12-2019 14:06  online als vervolg op mijn huidige- een nieuwe avast internetsecuritysuite  besteld en betaald. bestelnr : 43264178108 uw bankrekening NL44 DEUT 0496 2863 23
Bankafschriften bewijzen betaling. Heb ook een bevestigings email gekregen, met een INSTALLATIECODE !!. Die krijg je niet als er niet betaald is!!!!!!
Toch draait Avast  gewoon maar ff de levering terug en zegt onterecht, dat ik niet betaald heb. U beschuldigt mij onterecht van een soort Fraude?  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Waarom mailed u mij niet gewoon met uw vragen ipv met beschuldigingen?, dan kunnen we het oplossen. waarom deze false beschuldigingen, alsof ik op een of andere manier fraude heb gepleegd? is dat de Avast manier om met klanten om te gaan? Als er problemen zijn de klant maar ff  van fraude beschuldigen?
 
waar vind ik een klanten- emailadres, of webformulier?  zelfs als ik inlog op avast kan ik die niet vinden of bereiken. Er was een diep vesrtopt webformulier, maar dat is sinds 1 jan ook niet meer bereikbaar. Ik ga echt geen duur usa telefoonnumer bellen  hoor.

Wilt u eigenlijk wel klanten? of wilt u liever rust en jaagt graag klanten weg daarom door ze maar van alles te beschuldigen? ?

Ik krijg wel stapels reclame mails over wat u graag wilt verkopen, maar klantenservice ho maar.
 Ik wil op zijn minst uw excuses!!
 
hoe gaat Avast dit oplossen?  8 jan loopt mijn andere suite af........

Je hebt de betaling verricht aan Digital River, zij verzorgen de facturering van Avast en bezorgen jou de activatiecode. Misschien hier even informeren wat er aan de hand is? zie https://www.findmyorder.com/store/findmyor/nl_NL/DisplayEmailCustomerServicePage
OS: Windows 10 Home
Soft: Avast Premium Security  / Avast Cleanup / Malwarebytes Premium

Offline lekeem

  • Newbie
  • *
  • Posts: 1
Re: avast zegt, dat ik niet betaald heb, maar het geld is afgeschreven
« Reply #2 on: January 08, 2020, 06:43:55 PM »
Is toch jullie fout? En moeten wij dat oplossen?

Offline h.stekelenburg

  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
Re: avast zegt, dat ik niet betaald heb, maar het geld is afgeschreven
« Reply #3 on: January 20, 2020, 12:12:31 PM »
Gisterochtend bestelling gedaan, geld afgeschreven van de rekening 23,99. Geen mail ontvangen. Digtal River reageert niet om mail.
NL44 DEUT 0496 2863 23  -  WORLDLINE  -  DRWP7980540931 1150001183211342 DRI*AVAST Software DIGITAL RIVER GMBH Referentie: 2020-01-19 08:05 115000118321134

Offline nielsbosman5

  • Newbie
  • *
  • Posts: 1
Re: avast zegt, dat ik niet betaald heb, maar het geld is afgeschreven
« Reply #4 on: February 18, 2020, 10:18:01 AM »
Zelfde probleem. Ook heel lastig dat het bedrijf niet te bereiken is via de mail of telefoon.

Offline c_online

  • Newbie
  • *
  • Posts: 1
Re: avast zegt, dat ik niet betaald heb, maar het geld is afgeschreven
« Reply #5 on: July 22, 2020, 05:56:40 PM »
Heel bijzonder. Ik heb ook betaald naar hetzelfde rekeningnummer  NL44 DEUT 0496 2863 23 ik had webhosting gekocht op godaddy.com een week geleden.

De hosting service werkte niet volledig en de website was meer down dan up. Ik wilde dus een refund maar nu beweren zij dat ze geen refund kunnen geven omdat het met de betalingsservice Ideal is betaald. Maar Ideal zegt dat refunds via het bedrijf zelf gaan. GoDaddy (als het echt GoDaddy is) betaald dus niets terug. Met andere woorden dat geld ben ik kwijt.

Ik had 1 vraag: kan ik een refund krijgen. Ze zeiden geen nee maar kwamen met allerlei smoesjes en dat kostte mij 4 uur aan de telefoon wachten en chatten. Ze hebben zelfs gezegd dat ze het al overgemaakt hadden. Daarna kwamen ze met het verhaal dat het niet terug betaald kan worden omdat er met Ideal is betaald. En daarna wilde ze me zelfs een duurder pakket verkopen waarbij ik moest bijbetalen. Toen ging het me echt te ver na 4 uur wachten en smoesjes zonder duidelijkheid was ik er echt klaar mee.

Offline Fred Vellekoop

  • Newbie
  • *
  • Posts: 1
Re: avast zegt, dat ik niet betaald heb, maar het geld is afgeschreven
« Reply #6 on: October 08, 2020, 05:08:16 PM »
Kreeg vannacht in een minuut 8 maal bericht dat Avast mijn betaling via Digital River inc. op 23-09-2020 niet ontvangen zou hebben en daarom mijn bestelling zou annuleren... steeds met een ander wachtwoord :-(

Betaling is gewoon op 23-09-2020 om 19:13 gedaan via overschrijving naar Global Collect Bv. (zoals Avast mij verzocht), geaksepteerd en de kode voor een 2-jarige verlenging ontving ik kort erna waarmee Avast Premium Security op mijn PC is verlengd tot 1 oktober 2022. In Avast staat deze datum gewoon gemeld als aktief.

Wat gaat er bij Avast verkeerd?