Author Topic: Is Avast overgevoelig geworden ?  (Read 1965 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline rvdv

• Newbie
  • *
Is Avast overgevoelig geworden ?
« on: April 02, 2020, 10:46:48 AM »
Zijn 2 redenen voor :

[1] Software van Local Website Archive van Aignesberger heb ik al decennia in bezit. Waarom ? Ik kan namelijk nog steeds niet alles 100% en altijd onthouden, en voor studie is dat errug handig. Er zijn massa's hulpmiddelen voor , elke browser kent wel invoegtoepassingen om website-pagina's te kopieren of te bewaren. Wat is Aignesberger LWA dan anders ? Nou, handige database en méér is het niet.

Het is namelijk nooit het middel wat erg is, maar degeen die een middel toepast. Wanneer je bijv. misbruik van gegevens maakt, en dat doe ik niet. En dat kan Avast nooit zien aan het vóórkomen van software op mijn PC. Dus die conclusie is vergaande onzin.   >:(

[2] Nog zo'n VRESELIJK slechte toepassing : ik schijn iets van 780 pdf files te hebben op mijn PC. Ik maak namelijk van fakturen zelden meer een printout, want dat vreet papier en dus hout en dus slecht voor het milieu.
Dat heb je minder, wanneer je een administratie structureel op zet en van alles een pdf maakt. Hardstikke handig.
Leuk dat Avast dat voor me op telt, maar ik zou méér respect hebben voor Avast, wanneer ze met iets nuttigs bezig zijn.  >:(

Kan iemand dit aan hen duidelijk maken ? Je kunt namelijk never nooit commentaar terug geven.   >:(

Kun je ergens anders een abonnement aanschaffen, helpt ook niet, ze hebben allemaal dezelfde afwijking. Ze hebben allemaal vergeten om een zelf-lerend systeem te maken.