Author Topic: dubbel gekocht, eenmaal geld teruggekregen, maar ook Avast Premium security eraf  (Read 5069 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline W.7

  • Newbie
  • *
  • Posts: 1
Goede middag,

Inmiddels word ik er wanhopig van.
Blijk ik niet beschermd te zijn als ik geld teruggestort heb gekregen.
Sinds 13 mei gaat het op en neer, bestel ik er toch maar weer een, installeer ik hem maar heb dan in feite dubbel betaald, vraag ik er een terug, haalt Avast het Premium Security er helemaal af.
Wellicht heb ik iets helemaal verkeerd gedaan, maar zo kom ik geen stap verder en vind ik dit ook niet terug bij klantenondersteuning.
Graag een reactie.

Offline Luukjr

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 276
Goede middag,

Inmiddels word ik er wanhopig van.
Blijk ik niet beschermd te zijn als ik geld teruggestort heb gekregen.
Sinds 13 mei gaat het op en neer, bestel ik er toch maar weer een, installeer ik hem maar heb dan in feite dubbel betaald, vraag ik er een terug, haalt Avast het Premium Security er helemaal af.
Wellicht heb ik iets helemaal verkeerd gedaan, maar zo kom ik geen stap verder en vind ik dit ook niet terug bij klantenondersteuning.
Graag een reactie.

Ik vermoed dat je 2x een licentiesleutel hebt ontvangen. Probeer ze beide eens opnieuw in te voeren, je weet maar nooit misschien wordt één van beide geaccepteerd.
Als dat niet werkt, dan even contact opnemen via https://support.avast.com/en-us/contact/sales; duidelijk vermelden dat je per abuis 2x hebt betaald, vermeld ook beide licentienummers en ordernummers die je hebt ontvangen, vraag vervolgens om een nieuw licentienummer.
OS: Windows 10 Home
Soft: Avast Premium Security  / Avast Cleanup / Malwarebytes Premium