Author Topic: VPN probleem  (Read 6888 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline info2633

  • Newbie
  • *
  • Posts: 1
VPN probleem
« on: February 03, 2021, 10:48:55 AM »
Hallo,

Probeer het hier maar want via de site contact opnemen gaat niet want blij in een pagina hangen waar je alleen maar een rondje ziet draaien. Heel frustrerend  >:(

Probleem is dat ik een account hebt met diverse produceten ( premium security, cleanup, passwords, antitrack, driver update en VPN)
Deze laatste doet moeilijk. 
Ik ben gewoon ingelogd en alles is actief behalve die VPN.
Daarvan wordt aangegeven : Andere beschikbare abonnementen.
Wat dus die VPN is met in paarswit er achter "Geabonneerd"
Kan dan op een knop drukken: Overstappen op dit abonnement
Maar dat daar op druk vraagt ie of ik an abonnement wil wisselen, wat ik al niet snap waarom dit gebeurd, maar als op wissel druk krijg ik: er is een onverwachte fout opgetreden.

Als ik online inlog op me account zie al mijn producten en ook VPN. Alles is nog lang geldig en niet verlopen. heb ook geprobeerd om activatie code invoeren op de pc maar dat gaat ook gaat ook niet.

hoop dat iemand me kan helpen, want de pagina om contact met avast op te nemen blijft onbereikbaar.



Offline Luukjr

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 276
Re: VPN probleem
« Reply #1 on: February 06, 2021, 11:01:53 PM »
Hallo,

Probeer het hier maar want via de site contact opnemen gaat niet want blij in een pagina hangen waar je alleen maar een rondje ziet draaien. Heel frustrerend  >:(

Probleem is dat ik een account hebt met diverse produceten ( premium security, cleanup, passwords, antitrack, driver update en VPN)
Deze laatste doet moeilijk. 
Ik ben gewoon ingelogd en alles is actief behalve die VPN.
Daarvan wordt aangegeven : Andere beschikbare abonnementen.
Wat dus die VPN is met in paarswit er achter "Geabonneerd"
Kan dan op een knop drukken: Overstappen op dit abonnement
Maar dat daar op druk vraagt ie of ik an abonnement wil wisselen, wat ik al niet snap waarom dit gebeurd, maar als op wissel druk krijg ik: er is een onverwachte fout opgetreden.

Als ik online inlog op me account zie al mijn producten en ook VPN. Alles is nog lang geldig en niet verlopen. heb ook geprobeerd om activatie code invoeren op de pc maar dat gaat ook gaat ook niet.

hoop dat iemand me kan helpen, want de pagina om contact met avast op te nemen blijft onbereikbaar.

Ik weet het niet zeker, maar heb het vermoeden dat je Avast VPN nog niet hebt geïnstalleerd. Zie: https://support.avast.com/nl-nl/article/80/
OS: Windows 10 Home
Soft: Avast Premium Security  / Avast Cleanup / Malwarebytes Premium