Author Topic: Cheval de troie  (Read 2083 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

chipslr

  • Guest
Cheval de troie
« on: July 30, 2007, 06:08:35 AM »
salut !

Je viens d'installer Avast (il était temps car je n'avais pas d'anti-virus.... J'avoue C pas sérieux)... Le pb est que j'ai voulu ouvrir une image qu'une de mes collègues m'avait envoyé... Quelle naïve c'est un virus... J'ai just eu le temps de voir inscrit écran de veille ou qqch comme ça... Du coup, tous mes contacts ont eu leur fenêtre de discussion ouverte à mon nom avec des fichiers à ouvrir... Maintenant Avast me signale ce virus mais je ne peux ni le mettre en 40aine, ni le suppr, ni rien en fait !
Je viens aussi de recevoir une autre fenêtre... comme quoi le MSDOS 16 vient d'être intrusé... Pas bon signe tout ça non ??? Alors que dois-je faire ???
Merci et à très vite !!!

Kilia

  • Guest
Re: Cheval de troie
« Reply #1 on: July 30, 2007, 01:50:43 PM »
Using babblefish, I could only get this translation. Hope someone can help this frantic Frenchman.

=========================================
hello! I have just installed Avast (it was time because I did not have an antivirus.... I acknowledge C not serious)... Pb is that I wanted to open an image that one of my colleagues had sent to me... Which naive it is a virus... I have just have time to see registered screen of day before or qqch like that... Blow, all my contacts had their window of discussion open to my name with files to open... Now Avast announces me this virus but I can neither put it in 40aine, neither the suppr, nor nothing in fact! I also have just received another window... as what the MSDOS 16 has been just intrusé... Not good sign all that not Huh Whereas must I make Huh Merci and with very quickly!!!
==========================================