Author Topic: Zwarte Avast free antivirus vensters  (Read 2845 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Jojoboy

  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
Zwarte Avast free antivirus vensters
« on: April 16, 2023, 01:48:18 PM »
Een paar dagen geleden had ik ineens dat alle vensters, pop-up's en berichtgevingen van Avast alleen een zwart venster weergeven in plaats van de inhoud die er zou moeten staan.

Ik heb Avast geprobeerd te herstellen, bijwerken en wijzigen maar dit haalde niks uit.
Tot slot heb ik Avast verwijderd de computer opnieuw opgestart gecontroleerd of er nog bestanden van Avast free antivirus op de computer stonden (dit was volgens mij niet zo) en via een nieuwe installatie Avast free antivirus weer geïnstalleerd.

Alles leek weer te werken zoals het hoort Avast gebruikersinterface enz werkte weer en alles leek goed.
Nu twee dagen later geeft Avast weer enkel zwarte vensters.

Ik draai Windows 7 ultimate en voor de rest weet ik niet of ik nog info kan geven maar is er iemand die een idee heeft hoe ik dit opgelost krijg ???

Zou fijn zijn, bij voorbaad dank.


Offline Jojoboy

  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
Re: Zwarte Avast free antivirus vensters
« Reply #1 on: April 16, 2023, 03:46:49 PM »
TOEVOEGING:

Nadat ik handmatig in het forum gezocht heb, gewoon zoeken ging niet vanwege een 503 error, vond ik dat het te maken kon hebben met verouderde grafische drivers. Dit heb ik gecontroleerd volgens mij waren die up to date maar ik heb een schone installatie (huidige eraf, zelfde er vanaf 0 op) laten uitvoeren.
Voor nu werkt alles weer maar ik weet niet voor hoelang.