Author Topic: Vastgelopen pagina  (Read 7636 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline familiesmekens

  • Newbie
  • *
  • Posts: 4
Vastgelopen pagina
« on: January 31, 2023, 09:12:20 AM »
Beste,
Omdat ik mijn abonnement moest vernieuwen heb ik gisteren het nodige gedaan maar na scannen van de QR-code en het betalen is de pagina vastgelopen. Is dat nu doorgegaan of niet?
Mvg,
Marc

Offline Luukjr

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 275
Re: Vastgelopen pagina
« Reply #1 on: January 31, 2023, 07:32:24 PM »
Beste,
Omdat ik mijn abonnement moest vernieuwen heb ik gisteren het nodige gedaan maar na scannen van de QR-code en het betalen is de pagina vastgelopen. Is dat nu doorgegaan of niet?
Mvg,
Marc

https://support.avast.com/nl-nl/article/Troubleshoot-activation-error-message/#pc
OS: Windows 10 Home
Soft: Avast Premium Security  / Avast Cleanup / Malwarebytes Premium

Offline familiesmekens

  • Newbie
  • *
  • Posts: 4
Re: Vastgelopen pagina
« Reply #2 on: February 02, 2023, 09:25:58 AM »
Maar hoe kan ik een order ID invullen? Vind die niet terug in mijn mails van Avast.
Mvg,
Marc

Offline Luukjr

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 275
Re: Vastgelopen pagina
« Reply #3 on: February 02, 2023, 12:07:17 PM »
Maar hoe kan ik een order ID invullen? Vind die niet terug in mijn mails van Avast.
Mvg,
Marc

https://support.avast.com/nl-nl/article/Find-order-id-number/#pc
Even naar beneden scrollen als je deze link hebt geopend. Onder Probleemoplossing de link Bestellingen en abonnementen-veelgestelde vragen aanklikken.
Kijk even in je account, mogelijk staat je ID daar al in en moet je het nog even in je Avast product plakken.
Ik hoop dat het lukt, zo niet dan maar even contact opnemen met Avast.
Succes.
OS: Windows 10 Home
Soft: Avast Premium Security  / Avast Cleanup / Malwarebytes Premium

Offline familiesmekens

  • Newbie
  • *
  • Posts: 4
Re: Vastgelopen pagina
« Reply #4 on: February 02, 2023, 02:29:13 PM »
OK zal het straks nakijken. Toch nog een vraagje het bedrag is afgegaan van de bankrekening maar daarbij staat DRI*AVAST SOFTWA DUBLIN. Dat klopt toch hoop ik?
Mvg,
Marc

Offline familiesmekens

  • Newbie
  • *
  • Posts: 4
Re: Vastgelopen pagina
« Reply #5 on: February 03, 2023, 11:04:12 AM »
Beste forumvrienden,
Toevallig keek ik eens naar mijn abonnement van avast en tot mijn verbazing stond er de datum 09/02/2025! Is het dan zo dat je geen mail meer krijgt met een activeringscode zoals dat vroeger was?
Heb ik hier zitten berichten op te zetten voor niets denk ik...
Mvg,
Marc

Offline Jacqueline30

  • Newbie
  • *
  • Posts: 1
Re: Vastgelopen pagina
« Reply #6 on: March 30, 2023, 08:48:24 AM »
19 maart 2023 Avast Premium Security voor 10 devices aangekocht, echter na betaling loopt site Avast vast, moest site vernieuwen, kon ikblijven doen, maar dit hielp niet. Resultaat, ik heb geen Activation- Code ontvangen. Ben al 11 dagen bezig om die code te kunnen ontvangen

Ik vulde een request in gelijk na de betaling, echter na 11 dagen van het kastje naar de muur gestuurd. De betaling is als bijlage door mij aan Avast gestuurd, Avast vond ook de gegevens dat de betaling is gedaan.

Niettemin er gebeurt helemaal niks, elke keer iemand anders van het team, elke keer weer opnieuw uitleggen, let wel in het engels, vreselijk. Ik heb inmiddels mijn geld terug gevraagd, ben er helemaal klaar mee. Nooit eerder problemen gehad. Er wordt ook niet adequaat gereageerd op emails.
« Last Edit: March 30, 2023, 08:52:25 AM by Jacqueline30 »