Author Topic: verlenging van een jaar betaald. geen bericht terug gekregen over betaling.  (Read 3621 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Corry

• Newbie
  • *
Omdat mijn abonnement in juni afloopt heb ik een conrtact voor het komende jaar besteld en betaald. Ik krijg hierover geen tegen bericht over ontvangst en verlenging.

Offline Luukjr

• Sr. Member
Omdat mijn abonnement in juni afloopt heb ik een conrtact voor het komende jaar besteld en betaald. Ik krijg hierover geen tegen bericht over ontvangst en verlenging.

Kijk eens in je account, misschien vind je daar de bevestiging van de verlenging; https://support.avast.com/nl-nl/article/Account-Subscription/#pc
Soft: Avast Premium Security  / Avast Cleanup / Malwarebytes Premium

Offline Paul189

• Newbie
  • *
Ik heb het zelfde probleem als corry, niets te vinden in mijn account en ook avast  zegt niets te kunnen vinden.
Het geld is wel overgemaakt dus dat moet toch te zien zijn.

Offline gerard96

• Newbie
  • *
Hier precies hetzelfde op 29 mei voor een jaar betaald en niks in mijn account en geen mail gehad inmiddels 3x gechat de hoge piefen zijn het aan het uitzoeken ik zeg moet dat meer als een maand duren zit ook al een maand zonder beveiliging

Offline Henk56

• Newbie
  • *
Re: verlenging van een jaar betaald. geen bericht terug gekregen over betaling.
« Reply #4 on: September 22, 2023, 01:30:54 PM »
Ook ik heb voor een verlenging betaald kan dat ook bewijzen via bankafschrift, maar ze beweren dat zij niets kunnen vinden