Author Topic: 'avast virus database is bijgewerkt'  (Read 6412 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pol2711

  • Guest
'avast virus database is bijgewerkt'
« on: April 14, 2012, 01:16:52 PM »
Hallo allemaal,

Heb ene licnetie gekocht voor avast virus nadat ik 'm een maandje illigaal gebruikt had. Ik was tevreden en kocht daarom de licentie.
Geïnstalleerd en alles liep weer als ene zonnetje totdat zo'n %$%#@$^-kerle gaat lopen schreeuwen 'avast virusdatabase is bijgewerkt'.
Ben een muziekliefhebber en mijn speakers staan nogal hard.
Waar ik abs GEEN liefhebber van ben zijn dit soort dingen die me zonder te vragen of ik dergelijks wel/niet wil.
Je grbijpt dat ik er natuurlijk van af wil (wie niet zou ik denken maar er zal wel zo'n stagair bij avast rondlopen die denkt dat wij dat vast wel leuk zouden vinden als er zo'n stemmetje gaat roepen dat de boel is bijgewerkt). IK WIL DAT DUS NIET!!!

Maar goed, je denkt dat je met een simpele knop dit wel uit kan zetten. Huh? Zoeken, zoeken en nog eens zoeken....
HELP! Ik kan die knop niet vinden  :)

Maar ik ben nu dus in staat om de licentie weer op te zeggen en weer de illigaliteit in te duiken. Ik stoor me er mateloos aan. En ik denk meerdere van jullie ook.

Waar zit die knop om hem voor altijd tot zijgen te brengen?

SaskiaS

  • Guest
Re: 'avast virus database is bijgewerkt'
« Reply #1 on: April 14, 2012, 10:38:08 PM »
Hoi,

Vrees niet, ik irriteerde me er ook aan en was al op zoek geweest  :)

Rechts bovenin staat (een gereedschapssleutel) instellingen --> ga daar naar geluiden en je kunt zelf instellen welke "waarschuwingen" je wel of niet wilt horen.
In het zelfde scherm bij pop-ups kun je ook instellen hoe lang je in beeld wilt zien dat ge-update is en zo.

succes ermee

Groetjes, Saskia

pol2711

  • Guest
Re: 'avast virus database is bijgewerkt'
« Reply #2 on: April 16, 2012, 03:01:39 PM »
Hé dank je wel Saskia.
Vanavond even instellen.
vreemd dat ik die 'instellingenknop' niet kon vinden.